Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +18 °C
Skaidrs
Piektdiena, 31. maijs
Jūsma, Alīda

Nerimst strīdi, kā lietot 10 ballu sistēmu skolās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
A kas tur ko striideeties?
A
Desmitnieks - izcili. Reaali buutu jaaliek tikai maaciibu priekshmetu olimpiaadniekiem un nerdiem, kas zin vairaak nekaa skolas programminja prasa. Par to, ka meiteniite chakli iezubriijusi skolas programminju no A liidz Z - vairaak par 9 nepienaakas.
Atklāti
A
Andra Šenberga - speciāliste??!!! Viņa pat vienu gadu nav spējīga normāli bērnus skolot! Tādi salien kā kvalitātes vērtētāji, tad nu mums ir "normatīvie akti" priekšā un pakaļā. aAz tiem ir tik viegli paslēpt paša stulbumu!
galīgs nejēga
g
Kā būtu pareizi-ballu vai baļļu?
paskatieties, kas ir viņu pašu bērn
p
.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ne jau idiota liktas balles nosaka
n
bet vemt gan gribas
skolotājiem pāreksamināciju
s
psihiatru izziņas, nu beidziet to lopiskumu
Hi - hi
H
Pēc diskusijām izklausās, ka vērtēšanas sistēmas maiņa uzlabos zināšanas... hi - hi... ja jau būs, ko novērtēt, tad novērtēs vienalga pēc kādas sistēmas. Mācīties vajag.
sēlis
s
Nav izgudrota labāka atzīmju sistēmā, kā 5 ballu sistēma; pēc vajadzības var pielikt '+' vai '-' zīmi. Iesaku atgriezties pie tās atpakaļ.
Jūlis
J
Vienvārdsakot eksperiments izgāzies. Pāriesim atpakaļ uz 5 baļu sistemu. D¡rsā darbs un materiāli.
sg42004
s
Studēju Igaunijā. Kad nokārtoju pirmo eksāmenu un ieraudzīju atzīmi 4, tad nodomāju vai tad tik slikti nokārtoju eksāmenu un neko nesaprotu? Mani apgaismoja, ka viņiem ir 5baļļu sistēma. Subjektīvais viedoklis, ka 5baļļu sistēma ir saprotamāka, protams, arī burtu sistēma nav peļama doma, bet ar to 10 baļļu skalu bija problēmas vidusskolu beidzot, jo mācījos valsts ģimnāzijā, kurā bija stingra zinību vērtēšana un pēc atzīmēm (salīdzinājumā ar kādu citu skolu) biju viduvējs/zem viduvējs.
sirmais
s
Vajag ieviest vērtēšanā romiešu ciparus līdz simtam, plus krāsainus taurenīšus, puķītes, kaķīšus un zaķīšus. Tad neviens nevarēs pateikt pareizi, vai nepareizi vērtē un būs miers.
Doze
D
Tas, ka vienots vērtēšanas kritērisj skaitās tikai Mk noteikumos, tas ir fakts. Skolai no skolas un pat vienas skolotājiem vērtēšanas kritēriji atšķiras. Viens 0.5 punktus pavilks uz augšu, otrs nepavilks. Viens vidējo atzīmi paceļ, cits samazina. Vienā skolā referātus raksta jau no 1.klases, citā pat 5.klasē vēl to nedara. Nemaz nerunājot par to, ka Latvijas skolā skolēns saņem labi ja knapu 8, bet Anglijā jau iestājoties tiek Intermediate ar izcilību. Kā tas var būt? Vai tiešām šejienes skolotāji ir Dievi, kuru zināšanas ir tik brīnišķīgas?
latviete igaunijā
l
pat igauņiem ir saglabājusies 5 ballus sistēma, bet augstskolās līmeņu sistēma- A,B,C.. un nekādu problēmu ar vērtēšanas sitēmu līdz šim nav bijis.
viedoklis
v
Vēl vajadzētu atjaunot iespēju likt starpvērtējumus, kas ļautu precīzāk izvērtēt mācīšanās regularitāti, jo ieskaišu un pārbaudes darbu sistēma radījuši situāciju, ka mācīšanās notiek " pēdējā brīdī". Par "vidējo atzīmi" runājot- visi vērtējumi līdz semestra ieskaites darbam pēc savas būtības ir diagnosticējoši....
viedoklis
v
Ar vērtēšanas sistēmu viss valstī ir kārtībā. Arī prasības ir definētas un pietiekami precīzi. Nelaime, ka skolotāji šo sistēmu paši īsti nesaprot. E.Liepiņa radītā sistēma vispār nebija izprotama vairāk kā 50% skolotāju, tāpēc šo noņēma. Tagad, kad skolu direktori nespēj noturēt prasības, jo to īsti nepamato šī brīža normatīvie akti, arī "nauda seko skolniekam" idiotisms, sabiedrības spiediens, ko labi redzam arī šajā rakstā - kronis visam par to ka līmeņu vērtēšanas sistēma ir nepareizi, jo vērtējumi zemāki. Tas ir klajš apliecinājums direktora nekompetencei un tādu ir vairākums. Katram skolotājam ir jāizveido pārbaudes darbu sistēma un rezultējošie ieskaites darbi. Gala vērtējums ir atkarīgs no ieskaites darba, tikai m.g. jābūt pareizā garumā.... u.t.t. Vērtējumi tiek izlikti pēc punktu tabulas, bez iespējām īpaši variēt. Bet.......

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Valdības noteikumi

Valdības noteikumi, kā var iegūt deviņi un 10 pamatskolā:

- izglītojamais apguvis zināšanas un prasmes tādā līmenī, ka spēj mācību saturu uztvert, iegaumēt, reproducēt, izmantot pēc parauga līdzīgā situācijā, kā arī spēj to patstāvīgi izmantot jaunu zināšanu apguvei un radošu uzdevumu risināšanai;

- prot risināt atbilstošas problēmas, pamatot un loģiski argumentēt domu, saskatīt un analizēt likumsakarības;

- spēj atsevišķas zināšanas un prasmes sintezēt vienotā ainā, pareizi samērot ar realitāti;

- spēj patstāvīgi izteikt savu viedokli, definēt vērtējuma kritērijus, paredzēt sekas;

- prot cienīt un novērtēt atšķirīgu viedokli, veicina sadarbību mācību problēmu risināšanā

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Jaunumi

Vairāk Jaunumi