Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 27. aprīlis
Tāle, Raimonda, Raina, Klementīne

Veloceļus Rīgā pagarinās vēl par 27 kilometriem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Cilpotāja
C
Bet iedomājaties veloceliņi netikšot pabeigti dēļ privātīpašuma, a ko ta sāka visu nenoskaidrojot. Tagad būs tādas nepabeigtas ķeskas, tiesāt poar līdzekļu izšķērdēsanu
baiba
b
Vai lūdzu kāds varētu iedomāties, ka jāsakārto veloceliņs uz Jūrmalu?
NAV VIENALGA
N
kā publisko telpu pārveido citur: http://www.archdaily.com/773139/before-and-after-30-photos-that-prove-the-power-of-designing-with-pedestrians-in-mind?utm_campaign=trueAnthem:+Trending+Content&utm_content=55eaa4fb04d3017a2f000001&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook
NAV VIENALGA
N
Kāpēc tiek veidota kaut kāda hibrīdjosla, kur varēs barukt gan velo, gan auto! Tas vēl vairāk radīs negadījumus!
Bleķis!
B
Tas ka vēl vairāk ielas abās pusēs vienas vietā ierīkos velojoslu, nenozīmē 27 km ar jauniem veloceliņiem!
latvietis >> pilnīgi garām
l
Tava domāšana ir pilnīgi garām. Kas tev liedz nodibināt rūpnīcu priekš 2000 strādājošajiem. Strādniekiem būs varbūt pat vairāk, nekā štuka uz rokas, bet tev - vismaz 10 reizes vairāk. Par ņaudēšanu neviens nemaksā. Veloceliņus būvē, lai riteņbraucēji nemaisītis automašīnām opa "kāsjām". Tas ir supper !
Jānis
J
Veloceliņiem pieder nākotne. Pret to var iebilst tikai beidzamie "aueri" ! Patīkami bija vērot, kā riteņbraucēji nemitīgi brauca pa veloceliņu no Rīgas uz Jūrmalu abos virzienos. Brauca gan jauni, gan veci, ģimenes ar bērniem. Veloceliņu top arvien vairāk dažādās Latvijas vietās. Par to var tikai priecāties !
Kaut kas absurds!
K
Turpmāk no Krāslavas uz Rīgu braukšu ar velosipēdu- pielikšu piekabi, kurā salikšu pāris maisu kartupeļu, burkānu. Pēc raksta saprotams, ka tie veloceliņi domāti ne vien rīdziniekiem, bet visai valstij?!
pseido domāšana
p
...un gaisa piesārņojums auto sastrēgumu dēļ palielināsies 27 reizes... Kādam smadzenēs iestrēgusi veloceliņu doma., un tagad visa valsts tiek pakļauta pāris simtiem velobraucēju. Tūlīt rudens, ziema, uz celiņiem Rīgā būs diena 2-3 velobraucēji, bet tūkstoši mašīnu stāvēs sastrēgumos un darbinās motorus, lai ielas malā mājās dzīvojošajiem logos vēl vairāk "atsvaidzinātu" milzīgo izplūdes gāzu daudzumu.
Argo
A
Lieliski, tā turpināt. Ar velosipēdu jābūt iespējai visur ērti braukt un nokļūt, nevis kaut kādai fragmentārai infrastruktūrai kā tas ir pašlaik. Pat Polijas pilsētās ir diezgan labi celiņi, par Somiju, Zviedriju nemaz nerunājot.
pārteicos
p
latviskuju respubļiku! Jums tur šausmīgi daudz krievu! Un visur kur neskaties, itkā Latvieši, bet katram trešajam krievu uzvārds! vai tā ir Geiša, vai tas pats Kulakovs! Vai pat TV.
Trollis JT
T
"Geiša" patiešām ir ļoti tipisks krievu uzvārds... bet mierini sevi ar domu - kad šeit musulmaņi kļūs par majoritāti, tad krievi Tev būs labi. Ļoti labi.
  • 0
  • 0
pilnīgi garām
p
Nevis veloceliņi jātaisa Latvijā, Bet Ekonomika jābūvē augšā! Latviešiem, lai nepamestu savu Dzimteni, Vajag Daudz jaunu darba vietu un Galvenais eiropejisku algu. Nu vismaz 1000 euro Netto. Visur apkārt vajag jaunus uzņēmumus/Ražotājus! bet šie tikai visādi izlocās, jo neko nav spējīgi uzlabot iedzīvotāju ikdienā! Iedzīvotāji uzkāpuši uz riteņiem, Dēļ Sliktās ekonomiskās situācijas Latvijā! Jau 20 gadus viss Muļļājas kautkur! Nekas gruntīgs Nenotiek, Neuzlabojas! 70 % iedzīvotāju Nevar Latvijā Nopelnīt, tik, lai justos, kā tiešām Eiropas savienības pilsonis. Cilvēks ar 300, 500 euro algā nevar kautvai vienu reizi gadā aizbraukt piemēram uz Prāgu, paskatīties skaisto pilsētu. Vai Hamburgu. Vai Stokholmu. To var izdarīt tas, kurš ir bez bērniem, vientuļš, kurš dzīvo uz citu rēķina, kuram nav pašam jāmaksā par dzīves vietu un nav jādomā par visiem ikdienišķiem/ikmēneša maksājumiem. Piem. bērns skolu pabeidzis un vecāki viņam uzdāvina braucienu uz kautkurieni. Pirms tam vecākiem, abiem (labi ja abiem ir darbs) iepriekšējos mēnešus bija jākrāj, jākrāj, jāsagatavo šī naudiņa. Dzīvojot ļoti vienkārši, neko lielāku nepērkot. Ēdot viss lētāko. Labi, ir mašīna, kura rij naudu. Bet tas ir vienīgais luks. Ar kuru braukt uz darbu. Viss. Bet šie, Veloceliņus uz Krišjāna Barona ielas taisa, vai Čakenes, vai Valdemāra ielas. Nu pilnīgs P. Cilvēkiem nav vajadzīgi veloceliņi, iedzīvotājiem ir vajadzīgas darba vietas, uzņēmumi, rūpnīcas, fabrikas, kombināti, cehi, darbnīcas, ražotnes! Jā, lūk, to Amerikānu vistas gaļas ēstuvi ir spējīgi palaist/atvērt. Bet vai tad tas dos tūkstošiem darba vietas, cilvēkiem, kuri jau 20 gadus kautkur piestrādā! Pilnīgs P. Jūs ekonomisko att. beidzot rodiet! Lai iedzīvotāji, ērtāk un ātrāk ar sabiedrisko transportu, Jaunu! varētu nogļūt 10 minūtēs no Imantas uz Juglu! Vai Pļavnieku galu. Ielas pilnīgi pārveidojiet,, lai korķu nav! Veloceliņiem tur noteikti vietas nav un nebūs! Labāk tas velobraucējs, kas šodien, katru dienu riskē ar savu dzīvību uz Čakenes, vai Brīvības ielas, labāk viņš brauktu, pērvietotoes, ērtā, ātrā Metro! Vai speciālas autobusu joslas, kurās autobusi brauc bez gandrīz apstāšanās! Pie luksaforiem viņiem, viņu joslā iedegas zaļā gaisma, visas citas joslas stāv un gaida, kamēr autobuss, pārbrauks krustojumu, vai pārkārtosies lai nogrieztu, uz kautkurieni! Šiet Eiropā, uz ielām (šī nav f uk), šeit uz visiem krustojumiem ir sensori, kuri Perfekti regulē satiksmi. Autobusam priekšroka! Nekur neveidojas korķi, ja visi normāli brauc! Tuvojoties krustojumam, ja uz ielas kuru šķērsojam, gan pa labi, gan pa kreisi nav automašīnas, vai kāds transporta līdzeklis, sensors regulē gaismu un iedegas zalā gaisma! Tātad mēs bez apstāšanās, šķersojam entos krustojumus, ja viņi ir tukši! tas protams vairāk ir vakara pusē, pa nakti, ja satiksme ir pavisam brīva. Bet pa dienu, viss regulējas ideāli! Nav autiņu un šķērsojamās ielas, mums zaļā gaisma dod ceļu, bez apstāšanās braukt! Perfekti! Veloceliņus viņi zīmē, Latvijā. tas pats kas degunu rubinā, bet nevis par valstisko ekonomisko, iedzīvotāju Labklājību domā! Tagad ar dažiem euro kabatā, vai uz kartes, piedāvās ar riteni aizbraukt uz Amerikāņu Chicken ēstuvi! Pilnīgs Marasms! Latvieši, kuri nav pieķēdēti galīgi mājās, kuri nav galīgi bremzes, tie pamet Latviju! Jo gribas saņemt algā vismaz 1400 euro, ar kuru var viskautko vienkāršu nopirkt un vēl pāri paliks!
velobraucējs
v
Braucami Rīgā ir 11 mēneši gadā. Februāris nav piemērots, bet arī tikai tāpēc, ka nekompetentās pašvaldības nejēdz iztīrīt ceļus. Aukstums pilnīgi nekā netraucē - jāuzvelk biezāki cimdi un jālieto sēdekļa pārsegs, ja kur atstāja ārā. Kas vairāk traucē ir nokrišņi, taču tie ka tik Rīgā nav mazāk kā Amsterdamā. Kopumā Rīga ir labāk piemērota velobraukšanai par Amsterdamu vai Londonu.
IMHO
I
Zini, sīkais, uzliec uz sava cisku driļļa savu sievu, omīti, sievasmāti un savus 3 bērnus un pēc tam gudri stāsti, kur un kas jāvelk un kam kur jātīra. Neesi pasaules naba. Patiesā cieņā - IMHO
  • 2
  • 4
Marks
M
Bruģis ir īstais materiāls priekš velobraukšanas. Gaiši prāti pieņēmuši lēmumu Barona ielā arī asfaltētos posmus noklāt ar bruģi un tad tur ierīkot velojoslas.
!
!
Absurdi noskatīties, kā siltākā rietumeiropā daudzi brauc ar velosipēdiem, vai kā ziemeļos brauc ar ziemeļbriežu pajūgiem, un tad to bez apdomas introducēt te. Te ir cita mentalitāte un vajadzības: sava automašīna ir dzīves līmeņa apliecinājums, ārā no tās darbadienā nekāps neviens. Un arī klimats. Absurdi kopēt visu, ko redz pasaulē. Es drīzāk ieteiktu kopēt no Japānas apsildāmas ietves un 5G sakaru tīklus.
NAV VIENALGA
N
"sava automašīna ir dzīves līmeņa apliecinājums" Tāāds fucking EGO - kā divdurvju skapis! Stulbā kosmopolītiskā un šķiru domāšana!
  • 1
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Nevar nebalstīt

AirBaltic joprojām nepieciešama valsts "aizmugure".

Statistika nav tikai vienkārši cipari

Par Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) vietu valstī un vēlmi padarīt CSP par galveno datu centru, kas politikas plānotājiem palīdz pieņemt kvalitatīvus lēmumus, Guntars Gūte sarunājas ar ...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas