Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +20 °C
Skaidrs
Sestdiena, 1. jūnijs
Mairita, Bernedīne, Biruta

Autokluba LAMB prezidents Zvirbulis: Jau sešpadsmit bojāgājušie - kurp ejam?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
vecais
v
Manuprāt, vaina ir citur - auto gaismu regulēšanas sistēmā ! Agrāk, blakussēdētāja puses lukturis, bija noregulēts tā, lai redz arī daļu ceļmalas...., tagad, abi, taisni un pretīmbraucēja acīs ! Atstarotāji un kur nu vēl vestes (drīz, atstarojošos hidrotērpos rāposim)..., bizness paliek bizness, tāpat kā, ar tām plastmasas aptieciņām, it kā nebūtu vienalga, kur tie līdzekļi stāv !!! Un sodīt un sodīt..., nez kapēc, nāvessodu atcēla...
vecais
v
Manuprāt, vaina ir citur - auto gaismu regulēšanas sistēmā ! Agrāk, blakussēdētāja puses lukturis, bija noregulēts tā, lai redz arī daļu ceļmalas...., tagad, abi, taisni un pretīmbraucēja acīs ! Atstarotāji un kur nu vēl vestes (drīz, atstarojošos hidrotērpos rāposim)..., bizness paliek bizness, tāpat kā, ar tām plastmasas aptieciņām, it kā nebūtu vienalga, kur tie līdzekļi stāv !!! Un sodīt un sodīt..., nez kapēc, nāvessodu atcēla...
Ieva
I
Tā jau tie ļaunprāši ies darīt ļaunprātības, vispirms uzrādot kamerām savu pasi.
edmunds zalite
e
neseno notikumu gaismaa, un senu paardomu rezultaataa, ierosinu sekojoso: 1. paarorienteet policistus ar samaksas paliidziibu no protokolu staadiisanas un kjersanas par formaaliem paarkapumiem uz satiskmes drosiibas un pluusmas uzlabosanu. tas ir paveicams maksaajot algas pat negadiijumu skaita un biistamibas samazinajumu izdaliitajaa iecitknii, un par videejaa aatruma palielinaasanos. precizaak buutu jaapalielina parametrs drosiiba x aatrums. 2. soda naudas par noteikumu paarkaapumiem vareetu buut proporcionaalas auto veertiibai ar kuru izdariits paarkapums - tas gan atveesinaatu jaudiigo auto iipasniekus gan arii buutu sociaali taisniigi un audzinosi. 3. celju nodoklim jaabuut klaat pie degvielas cenas - tas arii stimulees braukt mieriigaak un ar mazaak jaudiigiem auto. un katrs maksaas nodokli atbilstosi nobraukumam nevis kaa paslaik 1x gadaa un vienaadu. katrs videejaa aatruma kilometrs dod pienesumu Latvijas kopproduktam aptuveni 50 miljonus eiro gadaa. (pec citiem apreekjiniem ap 70 miljoniem).
J. Žvirbļis-Grigaļunas
J
Ļoti ilgi gaidījām ieraudzīt šo labi paēdušo feisu un viņa traktātu par tik aktuālām tēmām, kādas nevienam nebija prātā ienākušas līdz tam brīdim, kamēr Automotosportaloto feiss to oficiāli nepavēstīs. LAI DZĪVO ZIRGS UN ZVIRBULIS ...........
bs
b
Ziemas vidū parādās apledojums,pēkšņi!?Lai mazinātu upurus vajag atgriezties pie pamatiem un iestāstīt publikai,ka droša ziemas riepa ir radžota riepa,nevis bezradžu izstrādājums,kurš tikai iemidzina modrību un nes peļņu tirgoņiem.Katru rudeni jāklausās milzu muļķības par ziemas riepām un jālasa šādi bla,blā rakstiņi,kur nekas konkrēts,bet vienmēr kādam trūkst naudas.
Klāra
K
Visvairāk "iepriecina" kārtējā autovadītāja vēlme "iedzīt gājējus tunelī". Manuprāt, tieši automašīnas ir tās, kuras būtu "jaiedzen tunelī" un tas būtu veiksmīgāks risinājums no vairākiem aspektiem: 1) automašīnas ar savu klatbūtni netraucētu apdzīvotai vietai un gājējiem brīvi pārvietoties; 2) automašīnām nevajadzētu samazināt braukšanas ātrumu; 3) gājēji varētu justies droši, jo tiem nevajadzētu ne šķērsot brauktuvi, ne arī pakļaut riskam savu dzīvību un veselību, ciešot no potenciāliem ļaundaru uzbrukumiem šaubīgos un nedrošos tuneļos.
Atbalstu
A
Pēdējais brīdis ieguldit normālu naudu
Veiklais alkoSpolītis
V
Ejam pretī Veiksmes stāstam. Piedodiet, uz to man atkal jāiedzer un jābrauc.
Senais
S
Jāsāk ar daudz nopietnāku apmācību, dodot iespēju apgūt auto vadīšanu ekstrēmos apstākļos. Iespējams, ka nepieciešams ieviest iesācēja tiesības no 16 gadiem, ar nopietniem ierobežojumiem un atbildību pat neliela pārkāpuma gadījumā, kā tas dažā valstī jau ir. Noteikti jāierobežo jaudīgo lūžņu, kuriem dzinēji nenoveco tik, kā transmisija un piekare, nokļūšanu ambiciozu zaļknābju rīcībā. Iespējams, Jāatsakās no radžotām riepām, kas sagādā problēmas citiem, jo tie nespēj tik strauji bremzēt, turklāt vadītājs, ka pie tām pieradis, ja gadās pārsēsties uz auto ar parastām, netiek galā. Un noteikti jābeidz māžošanās ar promilēm, kas mūsu sabiedrībā raisa idiotisko - vienu jau var. Ne mazākam daudzumam alkohola nav vietas šofera galvā. Protams, var vēl papildināt , jo mūsu auto kultūra krietni atpaliek no turienes, kur tā attīstījusies normāli. P.S. Dedzīgie oponenti var paturēt pie sevis "asprātības" par kefīru u.tml.
Auto amatieris
A
Zvirbulis pamodies no ziemas miega? Zvirbulis aizsēdējies siltā krēslā, tolka no viņa ja sen jau nav, sēž tik un bez**ē.
jap
j
nelīdzenu, bedrainu ceļu notīrīt nevar ! Bedrēs, špūrē sniegs paliek vienmēr. Sāls to pārvērš putrā, tā žļurga piesit protektoru pat vislabākai ziemas riepai. Un tad tās riepas uzvedas tāpat kā nobeigtas vasaras riepas. Visas ielas uzreiz notīrīt nevar pat teorētiski, sevišķi, ja sāk tīrīt (stundu? divas?) PEC sniega uzkrišanas. Piebrauktu sniegu arī nevar notīrīt. Pat no līdzena ceļa. Nu nav citas saprātīgas izejas, kā kaisīt smiltis un/vai granti. Tā neveido žļurgu, radikāli uzlabo saķeri un veicina kušanu saulainā dienā.
trusis nejaukais
t
zviedrija ir vairaak ziemeljos un vinji neizmanto saali uz cejiem, bet gan smalkas akmens shkjembas. laikam jau nav muljkji. labi saprot, ka nekaa biistamaaka par saali, kas paarveesh celju biistamaa shkjidraa putraa pa virsu lenainam asfaltam.
trusis nejaukais
t
akmens shkjembas atshkjiriibaa no saals neizshkjiist un neaizskalojas no celja. protams, kautkaada dalja tiks nostumtas no celja kopaa ar shkjirdo sniegu bet dalja paliek, un kad vakaraa saak piesalt, taas veel labaak dara savu darbu jo iesalst leduu un rezultaataa nenositas cilveeki kameer saals vedeejs ierodas nobeert celju no jauna. un peec ziemas taas skjembas atkal savaac ar ielu tiiraamajaam mashiinaam, ne visas savaac protams, bet tomeer, kautkaadu dalju var izmantot atkaartoti. jaa un pareizi tu saki, ka lielos noshkjuuree tiirus bet mazos tikai noliidzina. vinjiem gan taas ziemas drusku noturiigaakas bet taapat doma ir skaidra.
  • 1
  • 0
trusim
t
Jā, tā ir, bet ir viena milzīga atšķirība- tur nav tādu atkušņu kādi ir pie mums. Ja nobērs šķembas, visi brauksim bez priekšējiem stikliem pirmajā atkusnī... Bet ir cita lieta- cik es esmu braucis pa Somiju /Zviedriju ziemā, tikko sāk snigt, tā uzreiz ceļus šķūrē ar lāpstām tā, ka dzirksteles šķīst kā no flekša. Un nekaisa nekādu sāli, pasarg Dievs. Mazos ceļus neviens netīra, izlīdzina sniegu/ledu, lai nav grumbas un nober klints šķembas un iefrēzē tādas kā rievas. Mierīgi pats esmu braucis pa tādu ledu 90-100 un ne mazāko pazīmju slīdēšanai.
  • 3
  • 1
Latvijā ir stulba, uz formālām pazī
L
Sodi, piemēram, par ātruma pārsniegšanu uz labas šosejas tikai tādēļ, ka tā formāli atrodas apdzīvotā vietā, neveicina izpratni par riskiem, bet rada nepatiku pret valsti un ceļa zīmju izvietotājiem.
  • 6
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē