Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +7 °C
Viegls lietus
Pirmdiena, 6. maijs
Didzis, Gaidis

LPPA: Raidījumā Aizliegtais paņēmiens fakti atspoguļoti neprecīzi

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Āderes
Ā
Tendenciozs TV raidījums Aizliegtais paņēmiens. Tikai kā saprast - kas tā par tendenci, uz kurieni velk? Un kāpēc bez pašreklāmas neviens cits viņus nepiemin.
Ezis UK
E
Paldies "azosiācijai",ka stāstāt ,ka Latvijā ir sabiedriskais transports,piedodiet bet tā ,nav taisnība,viss ir iedots "pareizajiem"cilvēkiem saplēšanai.Jo tad kāpēc miliči necīnās ar reālu noziedzību ,bet skraida pārbaudot "pārvadātājus"un kā "nelegālais" pārvadātājs pamanās,kaut nemaksājot nodokļus( bet nesaņemot arī miljonus vērtās dotācijas,kas krietni pārsit nodokļus) vest lētāk? KĀ ? Un vēl nopelna savādāk nevestu. Rīgas transports vispār ir zem jebkuras kritikas,jo maršrutiņi īsi,pārklājums niecīgs,bet cenas ļoti atbilstošas Londonai,tikai intervāli kā Somālijā,pietiek ar kalendāru. Iebraucot pēc normāla transporta zemes Latvija ir šausmīga,ja neteiktu vairāk.Ja "azosiācijās"grib redzēt sakārtotu transportu,lai taču atbrauc uz UK,vai Vāciju,bet nevajag savs padomju slimās pasaciņas vismaz avīzē rakstīt.Jo arī es UK neskatos kad ir akcijas un atlaides,vajag un tad brauc.
Pasažieris
P
Paldies asociācijai par to, ka atvēra acis:) Izrādās, ka pie mums ir vislētākais, ērtākais, ātrākais un foršākais sabiedriskais transports... Visur citur ir tikai sliktāk.. Klāt vēl vajadzēja pievienot asociācijas budžeta ieņēmumu sadaļu...
He
H
2 komentāri apgāza rakstu vienā setā.. :))
Kaspars
K
Aizliegtais paņēmiens ļoti labi noraksturoja situāciju pārvadājumu tirgū. Autobusi Latvijā nav spējīgi pat konkurēt ar privāto auto izmaksām. Tas viss tāpēc, ka rentablajos maršrutos lotes par dārgu cenu uzvar politiķu uzņēmumi, un konkursi tiek izstrādāti tā, lai visus, kas sola zemāku cenu, izmestu no konkursa. Ir arī daži uzņēmumi, kuri startē konkursā norādot augstākas cenas. Tas tiek darīts tāpēc, lai presei un citiem interesentiem varētu likties, ka konkursos ir reāla konkurence.
Nuy bet protams.
N
Kā redzējām Aizliegtajā paņēmienā, un ari 90-tie, visur notiek rebes, un nav neviena sfēra, kur nedarbotos ietekme, meli un alkatība. Raušana un plēšana ir Latvijas politikas dominante, un to mēs redzam no visa lielā blēžu un noziedznieku skata, kas veido Latvijas politisko mafiju. Tā vien rodas iespaids, ka nevienā sfērā nav vairs NEVIENA godīga cilvēka. Visur zvēri un plēsoņas, ar asinskāriem mūdžiem priekšgala. Pietiek vien redzēt Puzes un Mākoņu, un visu pārējo zagļu un blēžu muižas, lai saprastu, kāpēc valsts ir bedrē un nabadzīga. Bet acu aizmānīšanai ik pa brīžiem tiek sacelta kņada un histērija (bezmaz līdz ellei), gan par Zaķa balsīm, gan par Čigānes lakatiņiem, gan par Āboliņas ūjināšanu, gan par Dombrovska dzīvokļa īri. Par šīm dažām lietām kliedz un aurē visi mediji; viss žurnālistu spektrs; kruglosutočno rej Lemberga internetsuņi jau daudzu gadu garumā. Bet par MILJONIEM vērtu īpašumu, par zelta pisuāriem un diršamiem podiem, par mauku un uzdzīves ballēm - visi bezmaz mēmi. Vai nu AIZMAKSĀTI, vai BAIL. Tā nu ar, par to Somiju. Redz, lētās biļetes MAZ tiekot izmantotas (ņemot vērā milzīgās algas, tas nekas brīnumains nebūtu), jo pirkt par 3,50 eiro bagātniekiem ir kauns, un tāpēc brauc par 24 eiro, bet, lūk, nabadze Latvijā, kam tik vien mēnesī kā 70-80 eiro pensija, maksā par NEAKCIJAS BIĻETĒM divas reizes dārgāk kā Somijā. Jautājums tikai LPPA, - ja jau Somija rīko akcijas, kas liedz tās rīkot Latvijā, teiksim biļetei, kas maksā tagad 8 eiro, piestādīt akcijas cenu - 1 eiro, un tad redzēs, vai arī Latvijā par akcijas cenu brauks MAZ braucēju (kā Somijā)? Es domāju, brauks VISI. Deputātus ieskaitot, jo DIEZGANun GANA tiem tikai ellē būs.
  • 12
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē