Laika ziņas
Šodien
Migla
Piektdiena, 10. maijs
Maija, Paija

Melnais mēnesis uz ceļiem: Policija norāda uz braucēju bezatbildību un ceļu uzlabošanu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Diemžēl varu vēl turpināt...
D
Kamēr uz ceļiem nebūs policistu, kamēr brauks ar vecām , smirdīgām miskastēm, plikām riepām, kamēr autoskolas izlaidīs diletantus, kamēr TA uzlīmes būs uz mašīnas, kura līdzinās graustam, kamēr brauks ar falšām med. izziņām, kamēr nepiespiedīs vecos braucējus pārlasīt jaunos satiksmes noteikumus, kamēr nebūs stingri un bargi sodi, kamēr satiksmes drošībai līmēs tikai plakātiņus ceļa malās, tikmēr arī melnie mēneši un dienas turpināsies.
VVZ
V
Policija tikai truli runā par fotoradaru uzstādīšanu visur! Bet padomājiet, kāda tad ir sakarība starp nelaimes gadījumu, kurā Vācijā reģistrēta mašīna saduras ar Polijā reģistrētu un fotoradariem??? Mēs esam atnākuši uz totalitāru valsti, kurā autovadītāji vairāk lūr uz spidometru, nekā uz ceļu. Un kā fotoradari varēja novērst sadursmi Rankas pagastā- kad kravenieks, kuru vadīja šoferis bez vadītāja apliecības nepalaida garām vieglo? Latvijas policija darbojas trulāko PSRS tradīciju garā- kas kustas, tam jāatdod gods, kas nekustas, tas jānokrāso, un, ja ir ceļu satiksmes negadījums, tad jāuzstāda radari.
kloķvārpsta
k
Braucēji norāda uz ceļu policijas bezatbildību tukšmuldēšanā un debīlošanos, kā rezultātā melnais mēnesis var pārvērsties melnajā gadā. Protams ka austrumeiropas sabiedrība ta arī nav intelektuāli nobriedusi priekš rietumu autiņiem. To sen atpakaļ pateica autobūves inženieris no Vācijas pabijis PSRS. Liekas ka Latvijā sabiedrība tā arī nekad nenobriedīs, jo arī pārējās jomas pierāda tās hronisko vēlmi dzīvot komunistiski-bandītiskajā bardakā.
toto
t
STŪRA MĀJĀ NOMOCITIE NECIEŠ MOCIŠUS 2010. gada 3. jūnijā aptuveni 14:40 uz Brīvības ielas avarēja motocikls. Spēkrats avārijā smagi cietis un triecienā tika sašķelts divās daļās. Virzienā uz Vidzemes tirgu traucās motociklists. Atsizdamies pret tai pašā virzienā braucoša trolejbusa sāniem, motocikls apgāzās un aizšļūca līdz Stabu un Brīvības ielas krustojumam. Avārija tā neko... Skaļš būkšķis pa visu Brīvības ielu, šņācoša skaņa, bremzes un sitiena troksnis. Mocis sadalījies divos gabalos, šķiet, ka pretimbraucošais autiņš to paveicis, bet pats motociklists - dzīvs un staigā. Nu, šoreiz noveicās... Nieks par dzelžiem!
ruksis----> kungs Kozlovskis
r
Nu tad ķer tos bezatbildīgos braucējus ciet, netupi uzpūties savā birojā !
baba
b
celi jalabo ,asfaltet vajag ,Smiltenes apkartne tie ir sausmigi ,lai gan Smilteni uzskata par celinieku pilsetu,bet ko tas dod.normali pa celu pabraukt nevar jo caur puteklu makoni nekas nav redzams,tik juti ka akmeni lido auto logos.
!
!
Vienu brīdi it kā bija labāk, bet nupat daudzi atkal ir norāvušies no ķēdes. Nekādi ceļu infrastruktūras uzlabojumi taču nenovērsīs apdzīšanu posmos ar attiecīgu aizliedzošu zīmi un nepārtrauktām līnijām vai pa labo malu. Cilvēki pērk jaudīgas mašīnas un negrib ar tām vilkties. Sabiedrības iekšējā agresija arī dara savu, pat velosipēdisti, tikuši augstāk, vairs neprot sadzīvot ar gājējiem uz ietves.
Karogs
K
Neiet runa par dažiem atsaldētajiem. Vai neesat braukuši no rītiem vai pēcpusdienā pa šoseju Liepāja - Rīga vai no Rīgas uz Daugavpili, Ventspili. Pietiek ar vienu smago uz šosejas, kurš brauc ar 60 - 70 km un aiz viņa 100 m ar mašīnu rindu. Pretējā josla tāpat intensīva kustība. Var jau uzlikt zīmi uz šosejas Rīga - Liepāja - apdzīt aizliegts visā šosejas garumā un ātrumu ieroboešojumu 50 km, sodus palielināt.
  • 0
  • 0
Igors
I
Kā no ķēdes norāvušies....... – tas labi raksturo postpadomju sabiedrību visās dzīves jomās , kad vecās varas tvēriens atslāba un izmantojot haosu un jaunās varas vājumu , varēja atļauties darīt visu , ko tik vien sagribējās , aizbildinot to ar saukļiem , ka tā jau ir tā brīvība , par ko mēs cīnījāmies. Vecā , vēl padomju laikus pieredzējusī paaudze , vēl kaut kā turās rāmjos , bet lielai daļai jaunās bremzes zudušas , un rezultāts nu ir dikti bēdīgs – latvieši lēnām noiet no vēstures skatuves. Ko var atļauties darīt lielās nācijas , nedrīkst akli tām sekot mazai un viegli ievainojamai tautai !
  • 4
  • 0
Juhans
J
Taģiskā statistika mazinātos, ja mašīnām un degvielai būtu lielāki nodokļi, jo cilvēki tad vairāk domātu, pirms brauktu. Tagad, jebkuŗš var nopirkt vecu chlamu par EUR 200-300, noliet no traktora soļarku vālēt, taču, ja būtu proporcionāls nodokļu regulējums vecajām mašīnām, ka katrs gads sev līdzi nes klāt EUR 100 gadā, tad beidzot uz ceļiem būtu cits autoparks.
Karogs
K
Vibrējošās joslas....no ķēdes norāvušies autovadītāji....galvenā problēma ir arhaiskie ceļi Latvijā. Kā padomju laikā 70 gados uzbūvēja, tā arī tos remontējam. Labākajā gadījumā uz apmales rēķina pusjoslu uzbūvē. Automašīnu skaits no tiem laikiem pieaudzis reizes desmit. Kamēr nebūs 2-3 nodalītas vienvirziena joslas uz galvenajām maģistrālēm būs problēmas.
  • 0
  • 1
Traģiskajai statistikai ir vēl vien
T
Sodi ik gadus tiek paaugstināti, bet tie ir noteikti pēc formālām pazīmēm, kam nav tiešas korelācijas ar pārkāpuma bīstamību. Piemēram, braukt ar 90 pa Maskavas ielu aiz Dārziņiem vai pa Dzirnavu ielu - divas atšķirīgas bīstamības, bet kvalifikācija vienāda - ātruma pārsniegšana apdzīvotā vietā. Vai arī: atstāj auto nepārredzamā vietā vai novieto auto stāvvietā ar nepareizo galu pret brauktuvi. Pilnīgi atšķirīgas bīstamības, bet kvalifikācija vienāda. Apstāšanās / stāvēšanas noteikumu pārkāpums.
  • 1
  • 1
!
!
Dubulto apdzīšanu, kad ar 140 apdzen kādu, kas ar 100 apdzen kādu, kas brauc uz 70-80, tomēr ar veciem auto izdarīt ir pagrūti. Bet ar jaunu bembi - mierīgi, vispār nejūtot, ka ir 140-160 km/h spidometrā. Dzīves paradumi, uzvedības stils vispār jau nekur nepazūd, iekāpjot auto. Tā brauc, kā dzīvo.
  • 0
  • 0
Ezis UK
E
Ja ir lasīts ,kāds nesakarīgs koments ,tad vecās mašīnas nelido.Cilvēkiem nav braukšanas kultūrās,tā joprojām ir ,kā Krievijā.Pēc Eiropas Latvijā pabraukt ir problēma visi ir tik agresīvi,protams sava loma te ir ari policijai ,kura ir tikai soda kvīšu iekasētāja,bet ne jau satiksmes drošībai.Prakstiski kopumā par to neviens nedomā,ceļu plānojums bez apļiem ,liekas ka projektētāji vispār nekad nav braukuši ar mašīnu.
  • 4
  • 0
!
!
Ja būtu cits autoparks, tad katram spidometrā būtu max. ātrums 260, kas būtu arī reāli sasniedzams, ar daudz ko no tā izrietošo. Bīstamus manevrus (piemēram, divkāršu apdzīšanu) taisa tie, kam ir jaunu, spēcīgu zirgspēku jauda zem motora pārsega, nevis veca autoparka lietotāji, kam no grīdas birst rūsa.
  • 3
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas