Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Ceturtdiena, 25. aprīlis
Līksma, Bārbala

Teju trīs miljonu veloceļš plezīram

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
acu bolítájs
a
Un cik vél no tás naudas "iebérsies" personígajos "apcirknjos"?!... Es to esmu pats piedzívojis un tápéc zinu. Un tagad varat man stástít par "caurspídígumu" un visám páréjám mulkíbám, es tikai pasmínéshu...
Vecāķos
V
tā dēvētais veloceļš īstenībā ir vecā ietve, kur lielā ātrumā traucoši bezatbildīgi velosipēdisti tagad apdraud gājējus. Posmā cauri mežam celiņš ir gan jauns, taču pārāk šaurs- nevar samainīties, neapsitot rokas gar dzelzs barjeru. Kam tas vajadzīgs, ja nevar uzbūvēt kā nākas?
...
.
Veloceliņi ir vajadzīgi, lai ar velo var nokļūt jebkur, tapat kā ar auto. Velosipēdistiem nevajadzētu maksāt ceļa nodokli, jo mēs nepiesārņojam gaisu ar izplūdes gāzēm, kā arī velosipēds ir vieglāks par auto, līdz ar to mazāk bojā ceļa segumu.It sevišķi vasarā ...
Noteikti
N
pavisam noteikti - velosipēdistiem nevajag maksāt neko, jo velo celiņu būvēšana taču arī ir par velti, tā neko nemaksā, pilnīgi neko.
  • 2
  • 0
Kuzja un Muris
K
Āmeriks un Nils droši vien nedomā, ka plezīram, bet drīzāk pašu labumam...
  • 2
  • 1
Nu, nu...
N
Nu, nu... Vai gāzes no jūsu iekšām savāc enģeļi?
  • 1
  • 1
Ērenpreiss
Ē
"Jā, tas ir skaisti, bet tas pilnīgi neko neatrisina. " Kā tad "neatrisina"? Kā tad "neko"? Atrisina, ļoti labi atrisina... koruptīvajās celtniecības shēmās!
Margarēta
M
Cien. demagogs ir piemirsis, ka ir jau veloceļš Imanta - centrs, attiecīgi šis ceļš būtībā pagarinās līdz par jūrai, dodot iespēju līdz centram ar velo nokļūt arī daugavgrīvas iedzīvotājiem. Pēc būtības šis ceļš savienos preifēriju ar pilsētas centru, savienojoties ar jau izbūvētp veloceļu imanta-centrs. Šis tracis ap šo veloceļu ir nožēlojams un politiski iekrāsots, jo ir cilvēki, kam jābrēc par visu, ko dara Rīgas dome. Tikai tāpēc, ka vēlēšanās uzvarēja viņiem netīkama partija.
Margarēta
M
Kāpēc tiek uzskatīts, ka dzīvei Rīgā ir jānotiek tikai trasē guļamrajons-centrs un visiem ceļiem un transportiem jāapkalpo tikai šis virziens. Rīgai ir jākļūst par modern pilsētu, kur dzīve notiek arī rajonu centros. Varbūt ir maz cilvēku, kas ar velo brauktu tieši no Imantas uz Daugavgrīvu (lai gan vasarās rekreācijas nolūkos varbūt cilvēki brauks uz jūru), bet daudzi ar laiku var izmantot kādus šī veloceļa posmus, lai nokļūtu uz vietējo veikalu, skolu, pie ārsta. Galu galā arī dažādi biroji vairs nemaz tā nealkst iemīcīties centrā, kur nav stāvvietu, ir dārga īre. Pamazām veidojas darbavietas arī ārpus pilsētas centra.
Margarēta to Merida
M
mežaparka estrādes rekonstrukcijas pirmais posms vien izmaksās 23 miljonus. Tur nekā nav žēl. Lai gan to megagiga estrādi vajag tikai dziesmu svētkiem. Veloceļš kalpos daudziem un daudzus gadus. Un varbūt pat glābs dzīvības, jo pārvietošanās ar velo pa Rīgas ielām, sevišķi lielajām, kur brauc arī smagais transports, ir ļoti bīstama.
  • 3
  • 2
Merida
M
Te runa ir par prioritātēm. Par 3 miljoniem var nodrošināt minimālo tīklu, ko varētu (1) ikdienā lietot (2) daudz vairāk cilvēku. Kad mājās tek jumts, saimnieciski būtu salabot jumtu, nevis pirkt televizoru.
  • 6
  • 1
Bolderājas iedzīvotājs
B
Es ieteiktu raksta autorei un velo entuziastam Oto Ozolam vienu reizi pamēģināt ar velosipēdu aizbraukt ar no Rīgas centra līdz Bolderājai pa Daugavgrīvas šoseju! Ja tiešām, abi paliks dzīvi vai, vismaz, baļķu vedējs nebūs iepūtis grāvī, - var uzskatīt, ka vinnējuši loterijā ...
Margarēta
M
Viņi droši vien cilvēkus, kas dzīvo Bolderājā vai Daugavgrīvā, uzskata par zemākas šķiras iedzīvotājiem, kam neko nevajag. Patiesībā tieši minētā iemesla dēļ tieši tur vajag veloceļu. Ķengarags, piemēram, var pagaidīt.
  • 3
  • 1
Fiksais
F
Vai 3 miljoni nav kā sinonīms līdzekļu izšķērdēšanai, kā Latvenergo gadījumā? Tā teikt, Zorro paraksts?
trusis nejaukais
t
ja velosipeedisti piedaliitos celja uztureeshanu nodevu maksaajumos tad veel vareetu atbalstiit idejas par velocelinju buuvi, bet citaadi - lai minaas kaa grib un kaa prot. pagaidaam par cieljiem maksaa autovadiitaaji.
trīs_pret_1
t
pilsētās "ceļu uzturēšanas nodoklis" nepastāv, šīs izmaksas sedz no pilsētas budžeta, kurā ienāk NĪN un peļņas nodoklis. ar auto nekāda sakara. tie kas sabrauc no rajona, savus nodokļus maksā rajonā.
  • 12
  • 1
velo
v
http://lostworlds.lv/go.php?1139587002
Egils Fomins
Vēl kas, Rīgas satiksmei samazinās pasažieru skaits. Ja tiek attīstīti prioritārie punkti, tad vēl vairāk kritīsies braucēju skaits RS transportos. Varbūt šī iemesla pēc viss šis ir diezgan jancīgi
Lāčplēša ielai sačakarēja abas mala
L
Nav skaidrs, kādēļ Lāčplēša ielai veloceliņus iekrāsoja abās malās. Normāli būtu vienā pusē un pavisam nedaudz platāku.
MH
M
Autojoslas taču ir ielas abās pusēs. Loģiski gan no braukšanas virzienu, gan drošības viedokļa ir velojoslas abās pusēs, nevis kā Skolas ielā, kas nav labākais risinājums pilsētas centrā.
  • 13
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Likumprojekts ignorē vietējos uzņēmējus

Par zaļās politikas nozīmi transporta jomā un valdības līdzšinējo politiku Guntars Gūte sarunājas ar Latvijas Biodegvielas un bioenerģijas asociācijas (LBBA) valdes locekli Induli Stikānu .

KNAB un SAB neesot saņēmis nevienu iesniegumu no Kadžuļa

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) līdz šim nav saņēmis nevienu iesniegumu no uzņēmēja Renāra Kadžuļa vai kādas citas personas saistībā ar iespējamu 2014.gada Saeimas vēlēšanu rezultāt...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas