Jaunākie
Ziņas
Mainās klientu apkalpošana © DIENA
Domāju, ka patlaban vien retais apšaubīs to, ka mākslīgais intelekts (MI) ir daudzu jomu nākotne. Pasaules pieredze rāda, ka tieši klientu apkalpošanā MI tiek ieviests ātri, saskatot gandrīz neierobežotas iespējas tam, kā uzlabot klientu servisu.
UZŅĒMĒJA DIENAS INTERVIJAS
Ražošana
Karjera
Aptauja: Lielākā daļa strādājošo vēlētos elastīgu darba modeli ar attālināto darbu
Latvijā lielākā daļa jeb 82% strādājošo iedzīvotāju, kuriem darba devējs sniedz iespēju strādāt attālināti, vēlētos elastīgu darba modeli, kas paredz daļu laika strādāt attālināti, bet daļu – klātienē. Vienu dienu nedēļā strādāt attālināti vēlētos 11% cilvēku, divas dienas – 21%, trīs dienas – 19%, bet četras dienas – 11%. Strādāt tikai attālināti vēlētos 20%, bet strādāt tikai klātienē – 12% respondentu, atklāj informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmuma Accenture uzdevumā veiktā pētījuma kompānijas SKDS aptauja.
Finanses
Cenu kāpumam mēdz sekot kritums © DIENA
Ļoti augstas inflācijas laikā atliktā nauda var solīt pievilcīgu atdevi nākotnē.