2022. gadā Madridē, Mākslas galerijā Factoría de Arte y Desarrollo (Mākslas un attīstības fabrika) notika vairāku Latvijas fotogrāfu izstāde Intīmais teātris jeb 90 gadu postpadomju aktu fotogrāfija Latvijā. Piedalījās Aigars Jansons, Gunārs Binde, Haralds Ceriņš, kurš fotografēja pagājušā gadsimta 70-os gados. Autoru grupu papildina jaunās paaudzes pārstāve Solvita Cerecka, kura fotografē modeli un pārinterpretē šo mirkli no pagātnes. Solvita Cerecka dzīvo un mācās fotogrāfiju un video Madridē.
Tās izstādes kurators bija kinorežisors un to laiku fotomodelis Jānis Ozoliņš Ozols, kurš jau vairāk kā 20 gadus dzīvo Madridē. Līdz ar Baltijas republiku neatkarības procesu 80. gadu beigās un 90. gadu sākumā mākslinieku iniciatīvas lauza pagātni un tās stereotipus mākslā un fotogrāfijā. Daudzi fotogrāfi, kuri uzsāk savu karjeru, un citi, kas jau ir iesākuši karjeru, interesējas par kailu ķermeni kā izteiksmes veidu, kas līdz tam bija aizliegts vai ierobežots.
Notiek performatīvas fotosesijas, kurās satiekas aktieri, modeļi, mākslinieki un rakstnieki, kuri eksperimentē ar ķermeni un tuvojas starptautiskajiem laikmetīgās mākslas strāvojumiem.
Izstādes nosaukums Intīmais teātris ir radies no Aigars Jansona intervijas vienā no to laiku avīzēm, kurā tika publicēti daudzi no šiem attēliem. Laikraksti sāka publicēt daudzas fotogrāfijas, kuras atradās kaut kur starp klasisko formālismu, izrādes dokumentāciju, psiholoģiskiem un inscenētiem portretiem vai vienkāršiem draudzības svētkiem un mīlestību. Īpaši ievērības cienīga ir inscenētās fotogrāfijas metodoloģiju attīstība, sintēzē izmantojot teatrālus, dramatizētus vai naratīvus elementus kopā ar estētiskajiem principiem, kas ņemti no jaunākā kino, no itāļu neoreālisma, franču jaunā viļņa vai amerikāņu popa.