Izstādē kā vienojošs motīvs ir izmantots ar rokām veidots aizsargtīkls, kas ir integrēts mākslas instalācijās un šajā nemierīgajā laikā ir bijusi viena no cerību vairojošām pretošanās formām. Izstādes instalācijām nav praktiskas funkcijas, bet tie ir tēlaini aizsardzības tīkli dažādās zilās – debesu un cerību – krāsas variācijās. Tiem ir emocionāla, rituāla un arī iracionāla nozīme, kas simbolizē debesu aizsardzību un cerību kara un nemieru skartajās pasaules daļās, kā arī miera un savstarpēja dialoga iespējamību starp indivīdiem, sabiedrības grupām, valstīm. Izmantotie apģērba gabali un to savstarpēja savienošana ir jaunu satikšanās un iespēju radīšana. Un šī satikšanās notiek drošā telpā, starp cilvēkiem, kuri apzinās savstarpējo saistību. Ekspozīcijas laikā ir iespējams ne tikai vērot darbus, bet arī piedalīties to tapšanā, iesienot kādu no auduma strēmelēm tīklā. Izstāde Bezgalīgās zilās debesis ir mākslinieciska reakcija nemierīgā laikā, tā ir arī sava veida pretošanās šaubām un nedrošībai, trauksmei un bezcerībai. Tā ir skatīšanās augšup – uz bezgalīgo debesu dziļumu. Un tā ir cerība uz drošām, mierīgām debesīm.
Par izstādi Latgales vēstniecībā GORS autore stāsta: «Mēs tūlīt sāksim adventa laiku un šī izstāde notiks adventā un pēc tam Ziemassvētku laikā. Pirmkārt, tas ir tāds prieka un svētku laiks, bet mēs dzīvojam arī šajā ļoti nedrošajā brīdī pasaules vēsturē, mēs piedzīvojam ļoti trauksmainus laikus. Šī izstāde mazliet savieno gan svētkus, jo šie objekti tomēr ir gaiši, gaisīgi un viņos ir šī zelta un dekoratīvie elementi, kā arī mazliet kaut kur atgādina par mūsu laiku, par izaicinājumiem, kuros šobrīd esam. Arī gors ar nozīmi gars ir pacilājošs, reizē vērsts uz augšu un uz dziļumu, man arī pats šis vārds iedvesmoja, domājot par izstādes tēliem un tēmu. Man gribējās, lai viņi paceļ garu!»