Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +12 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 2. maijs
Sigmunds, Zigismunds, Zigmunds

Rail Baltica ceļā uz ķidāšanu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Jozis
J
Pareizi butu ja si projekta sliedes ietu caur Rigas centralo staciju pa taisno uz Lietuvu, bet no Rigas Centralas staciajs ir jaizbuve taisna tramvaja linija uz Rigas lidostu, lai bez skersliem, propkam, 15. laik ano Rigas Centralas stacijasj varetu noklut Rigas lidosta un no lidzostas lidz Rigas centralajai stacijai. vai tad kadam ir gruti sadu projektu realizet?? Riga nevajadzes sos bezjedzigos taksus, kuri dzenas uz lidostu un atpakal, gaiss Riga bus tiraks un lidojumu, tranzita pasazieri bus laimigi. Tramvajam butu jakurse 24. stundas dienakti ar laika starpibu 20 minutes?
lidojoshais expresis
l
tas nozime ka Latvija atkal nevar tikt gala ar neko un visi plucas musu valsts ir pilna ar idiotiem kas nesaprot ka darbojas ekonomika visi kliedz mums vajag to vilcienu un tagad to neviens negrib. kaut kads arprac
No Duvras līdz Kalē
N
un no Malmes līdz Helsingborgai tuneļus varēja izrakt zem jūras, bet Rīgā zem Daugavas- nu nekādi.
Bundžu jānis
B
Kāpēc "Diena" neinformē, kurš grib uzsēdināt Eiropas infrastruktūras projektam arī cita platuma sliedes privātajam kravu biznesam?
Juris T.
J
Varbūt uz Krustpili arī varētu atzaru?
Mārupē nav Rail Baltica projekts
M
Vienu trasējumu projekta izstrādātāji iezīmējuši paralēli autoceļam A5 (kartē apzīmējums “K”). Mārupe cepas pret Rail Baltica piezīmētajam jaunās Rīgas ostas pievadu.
,
,
Arī šis pievads ir projekta sastāvdaļa.
  • 0
  • 0
aplis
a
Kas ir svarīgāk , neuzbūvēts ciemats Mārupē, vai iespēja miljoniem cilvēku ātri tikt no lidostas uz centru, un attīstīt lidostu un ekonomiku. kungi vienkārši grib nopilnīt uz kompensācijām, par pievadu uz lidostu runāja gadiem un tā ir pašu neizdarība , ja neņem šo informāciju vērā sākot būvbniecību
.....
.
Es varu iedomāties kā miljoniem cilvēku ar čemodāniem no sākuma ar Rīgas sabiedriso transportu (iespējams ka ar pārsēšanos) dosies uz Rīgas centrālo staciju, pēc tam jātiek ';idz peronam, tad čemodānus nesīs līdz "Jaunajiem" viilcieniem. Aizbrauks līdz lidostai, kur atkal jātiek līdz vajadzīgajam terminālim. Jā un vilcieni ies itiņ pēc 15 minūtēm lai savlaicīgi paspētu uz lidmašīnu. Bet ir jau arī sarežģītais variants - izsauc taksometru un Tevi pieved pie paša temināļa .....
  • 0
  • 2
A kur problēmas?
A
Vienu sliedi ir jātaisa Eiropas platumā, bet otru kā tagad!
dezinfo
d
Cien. Aļona, tā prātīgi ar terminiem! Nepublicējiet nepārbaudītu informāciju! Tā nav "projekta publiskā apspriešana".
ko gvelz
k
par to, ka publiskā apspriešana sāksies jau pag nedēļā SM paziņoja.
  • 0
  • 1
ciniks
c
nu kāda x pec tad vajag loku uz lidostu? UZtaisa parasto dzelzcelu lidz lidostai un miers! Rīgā pārsēžāsuz RailBaltica
Vētrasciems
V
Vētras ciems ir blīvi apdzīvots. WTF tur dzīvo mazāk par 18 cilvēkiem. Kādas 4 mājas tikai ir un tās pašas viena no otras pāris kilometrus
to Ātrgaitas tramvajs
t
Visas pierīgas pašvaldības ir ieinteresētas ātrākā satiksmē ar Rīgu, bet ne visas grib par to maksāt. Ne par velti Rīgas satiksme pārtrauca pārvadājumus uz vairākām pierīgas pašvaldībām
  • 0
  • 1
Ātrgaitas tramvajs
Ā
to air Laikam neesi braucis nekad ar vilcienu. Paskaties pēc cik kilometirem ir pieturas. Vētrasciema iedzīvotāji gadījumā ja būs pietura viņiem pie mājas durvīm būs priecīgi ka varēs katru dienu ar vilcienu braukt uz lidostu. Nav skaidrs kāpēc nevirza projektu par ātrgaitas tramvaju, kas būtu vietējiem daudz izdevīgāk .....
  • 4
  • 1
air
a
tieši tā, tas ir butaforijas siemats, dēļ čētram majām tagat ies garām iespēja pa ātro tikt uz lidostu no centra, ( nav savrīgi ko domā Raibaltic pasažieri no Talinas ) Lidosta Rīga var būt atsevišks patstāvīgsmaršuts ar savu vilcienu, ja tik būtu sliedes, galugalā pats ciemats iegūtu, ja būtu sava pietura
  • 3
  • 1
Vietējais
V
1. Zemes jau visi ir sapirkuši. 2. Mārupes novads tiks sadalīts divās daļās ar vienu pārbrauktuvi no ziemeļelmārupes uz dienvidmārupi. Mārupieši priecīgi, ka lai aizietu ciemos pie kaimiņa varēs kādus 10 km pasportot :)
  • 1
  • 3
Endzelīn, mosties!!!
E
dzelzceļš...projekta līmenī...ir nobāzējies uz diviem...trašu variantiem...
Izraksts no projekta
I
Lidostas savienojums ar Rail Baltica • pielāgots Rail Baltica vilcienu kursēšanas grafikam; • kursē 8 reizes dienā (kas atbilst Rail Baltica satiksmes intensitātei); • pārvadā pārsvarā tikai pasažierus no Igaunijas un Lietuvas, kuru mērķis ir nokļūt uz/no lidostas; Nav veikts pētījums cik pasažieri no Lietuvas un Igaunijas vēlēsies lidot no Lidostas Rīga un cik Latvija ar to nopelnīs. Iegūtais cipars jāsalīdzina ar projekta izmaksām, uzturēšanu, nekustamā īpašumacenu krišanos, iedzīvotāju neērtībām.
izraksts no projekta 2
i
Vienlaicīgi izbūvētā trase tiek izmantota Rīgas stacijas un lidostas savienojumam, vairāk kā 40 vilcienu dienā. Ko nu?
  • 2
  • 1
LDz
L
Vilciens nekad neies 8 x dienā, pasažieri tam būtu 2 reizēm. Bet uz lidostu vajadzētu kursēt reizi pusstundā, lai arī rīdziniekiem būtu labums.
  • 3
  • 0
Vārds
V
Izskatās pēc brutālas naudas atmazgāšanas. Vispirms vajag, lai kāds būtu gatavs vilcienu šādā maršrutā vispār palaist. Skaidrs, ka ne jau vietējie zagļi būs operators Rail Baltica līnijā un vai kādai starptautiskai kompānijai interesēs tie "pasažieri no Igaunijas un Lietuvas uz lidostu"
  • 2
  • 3
* * *
*
Tie pagastveči ir lieliski! "ir neloģiski pasažierus, kuri visātrākā veidā vēlas nokļūt Tallinā, Helsinkos vai Berlīnē, aizkavēt ar nevajadzīgu atzaru – loku uz lidostu, "kur gribētu izkāpt labākajā gadījumā tikai daži procenti no vilciena pasažieriem". --- Mūsu interesēs, protams, nebūtu iegūt vilciena līniju no Rīgas centra uz lidostu?
xxxD
x
Mūsu interesēs IR iegūt vilciena līniju no Rīgas centra uz lidostu.
  • 0
  • 1
mmm
m
Nekas tāds nekad nav apspriests. Šī ir bezkaunīga nerēķināšanās ar iedzīvotājiem un neprofesionālisms feodālās Latvijas stilā. Savienojums ar centrālo staciju vēl ir saprotams, bet savienojums caur Vētras pagastu izskatās pēc naudas atmazgāšanas. Skaidrs, ka igauņi un somi caur mūsu lidostu netaisās mest līkumus (jo skaidrs, ka pilsētā ātrums ir ievērojami jāsamazina) - tāds maršruts vienkārši nekad nebūs. Tad kāpēc īsti nevar laist trasi no lidostas uz centrālo staciju un tad tālāk uz Salaspili pa esošo sliežu vietu?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Stājas spēkā vilcienu kustības pavasara grafiks

Šodien stājas spēkā vilcienu kustības pavasara grafiks, paredzot papildu reisus Tukuma, Skultes un Aizkraukles dzelzceļa līnijās, informēja AS Pasažieru vilciens (PV) pārstāvji.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas