Pēdējais nāvējošais satiksmes negadījums pilsētā reģistrēts 2024. gada jūlijā. Pēdējos gados Helsinkos satiksmes negadījumos bojāgājušo skaits, salīdzinot ar citām Eiropas valstu galvaspilsētām, bijis ievērojami mazāks gan absolūtajos skaitļos, gan proporcionāli iedzīvotāju skaitam.
Helsinku pilsētas satiksmes inženieris un ceļu plānotājs Roni Utriainens intervijā Deutsche Welle paudis viedokli, ka šajā ziņā labus rezultātus izdevies sasniegt vairāku iemeslu dēļ. Viens no galvenajiem esot transportlīdzekļu pārvietošanās maksimālā ātruma ierobežojums līdz 30 kilometriem stundā. Lai gan šāds ierobežojums nepastāv visā pilsētas teritorijā, tas ir ieviests vairāk nekā pusē pilsētas ielu. Helsinkos arī ieviests maksimālā ātruma ierobežojums 30 km/h ap skolām, lai pasargātu uz mācību iestādēm ejošos bērnus.
2024. gadā Helsinkos reģistrēta četru cilvēku nāve satiksmes negadījumos – 0,59 cilvēku nāve uz 100 tūkstošiem iedzīvotāju pilsētā, kurā mīt gandrīz 690 tūkstoši cilvēku. Līdzīgs rādītājs – 0,56 ‒ bijis Norvēģijas galvaspilsētā Oslo, kas ir mazliet lielāka par Helsinkiem. Vācijas galvaspilsētā Berlīnē šis rādītājs sasniedzis 1,45, bet britu galvaspilsētā Londonā – 1,24.
Lai pildītu Eiropas Savienības programmas Vīzija nulle mērķi panākt, lai bojāgājušo satiksmes negadījumu skaits līdz 2050. gadam pietuvinātos nullei, Helsinku pilsētas administrācija sākusi ieviest savu Satiksmes drošības attīstības programmu. Tā paredz identificēt bērnu, gājēju un velosipēdistu drošībai svarīgākos pārvietošanās maršrutus un attiecīgi pārbūvēt tajos infrastruktūru. Tas iekļauj veloceļu atjaunošanu un ielu apgaismojuma uzlabošanu. R. Utriainens uzsver, ka viena no pilsētas prioritātēm ir sabiedriskā transporta izmantošanas palielinājums. Pilsētas pārvalde ir ievākusi informāciju par satiksmes negadījumiem, transporta pārvietošanās ātrumu un cilvēku sūdzībām par satiksmes organizāciju, lai identificētu bīstamākos ielu infrastruktūras posmus un negadījumu melnos punktus. Tas pilsētplānotājiem ļauj saprast, kādas izmaiņas nepieciešams veikt.

