Jaunā Rīgas teātra pirmizrāde Kritiens augšup ļauj
priecāties par iemīļotiem aktieriem un kārtējo reizi jautāt,
kāpēc viņi netiek nodarbināti atbilstoši talanta mērogam
Kad mūsu Opera iekļāva repertuārā manu veco labo Jenūfu (vēl vecā intendanta laikos), es biju tik dziļi aizkustināts, ka piekritu priekšlikumam kaut ko iestudēt Rīgā, saka režisors Alvis Hermanis, kurš atgriežas LNOB ar Riharda Štrausa Salomes jauniestudējumu, kam veidojis arī scenogrāfiju
Riharda Štrausa operas Salome jauniestudējuma pirmizrāde Latvijas Nacionālajā operā gaidāma 21. februārī. Uzvedumu veido muzikālais vadītājs un diriģents Mārtiņš Ozoliņš, režisors un scenogrāfs Alvis Hermanis, kostīmu māksliniece Jana Čivžele, horeogrāfe Elza Leimane, gaismu mākslinieks Oskars Pauliņš un videomāksliniece Ineta Sipunova, informēja LNOB pārstāve Irbe Treile
Kas Alvja Hermaņa 1998. gadā Jaunajā Rīgas teātrī iestudēto Toma Stoparda intelektuāli poētisko trilleri Arkādija ir padarījis par izrādi leģendu, un kas pēc 26 gadiem vilina pie tās atgriezties no jauna
Alvis Hermanis savos pēdējo gadu darbos apliecina, ka izrādes saturam nebūt nav "jāemancipējas" no tā literārā pamata. Šķiet, to apliecināt ir viens no režisora nolūkiem
Jaunā Rīgas teātra izrādē Melnais piens/2024 tiek piedāvāta teātra mīlestības un melanholijas, vienlaikus arī latviešu tautas dainu nešpetnā humora pilnā dziesma par laikiem, kurus lielākā daļa no mums ir pieredzējusi, bet kuri nu jau ir pagātne
Septembra izskaņā Jaunajā Rīgas teātrī iecerēts jau trešais jauniestudējums jaunajā teātra sezonā. No 27. septembra teātra Jaunajā zālē izrāde Melnais piens/2024, informēja JRT pārstāve Inga Liepiņa
Mihaila Barišņikova plastiski nevainojamās kustības režisora Alvja Hermaņa filmā Baltais helikopters pielīdzina pāvestu putnam, kurš vēlas izlauzties no Vatikāna nosacījumu un noteikumu būra brīvībā