Jaunā Rīgas teātra izrāde Ābeļziedi upē atdod godu zaķsaliešiem, nosaucot visas Zaķusalas mājas un tajās mītošo ģimeņu dzimtas vārdus. Izrādes veidotāji zudušo
salas godību dēvē par leiputriju un idilli
Pie Raudu mūra uzburtajai Bābelei nav paredzams labvēlīgs atrisinājums. Režisors Alvis Hermanis Riharda Štrausa operu Salome ir vērsis aizraujošā piedzīvojumā
Latvijas Nacionālajā operā 21. februārī notikusi Riharda Štrausa operas Salome jauniestudējuma pirmizrāde. Uzvedumu veidoja muzikālais vadītājs un diriģents Mārtiņš Ozoliņš, režisors un scenogrāfs Alvis Hermanis, kostīmu māksliniece Jana Čivžele, horeogrāfe Elza Leimane, gaismu mākslinieks Oskars Pauliņš un videomāksliniece Ineta Sipunova
Kad mūsu Opera iekļāva repertuārā manu veco labo Jenūfu (vēl vecā intendanta laikos), es biju tik dziļi aizkustināts, ka piekritu priekšlikumam kaut ko iestudēt Rīgā, saka režisors Alvis Hermanis, kurš atgriežas LNOB ar Riharda Štrausa Salomes jauniestudējumu, kam veidojis arī scenogrāfiju
Riharda Štrausa operas Salome jauniestudējuma pirmizrāde Latvijas Nacionālajā operā gaidāma 21. februārī. Uzvedumu veido muzikālais vadītājs un diriģents Mārtiņš Ozoliņš, režisors un scenogrāfs Alvis Hermanis, kostīmu māksliniece Jana Čivžele, horeogrāfe Elza Leimane, gaismu mākslinieks Oskars Pauliņš un videomāksliniece Ineta Sipunova, informēja LNOB pārstāve Irbe Treile
Kas Alvja Hermaņa 1998. gadā Jaunajā Rīgas teātrī iestudēto Toma Stoparda intelektuāli poētisko trilleri Arkādija ir padarījis par izrādi leģendu, un kas pēc 26 gadiem vilina pie tās atgriezties no jauna
Alvis Hermanis savos pēdējo gadu darbos apliecina, ka izrādes saturam nebūt nav "jāemancipējas" no tā literārā pamata. Šķiet, to apliecināt ir viens no režisora nolūkiem