Līdz pirmdienas rītam glābējiem nav izdevies atrast nevienu cilvēku no lidmašīnas, kas svētdienas vakarā avarēja Baltijas jūrā, netālu no Ventspils, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" pastāstīja Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Jūras meklēšanas un glābšanas koordinācijas centra vadītājs Pēteris Subbota.
Tieši pirms simt gadiem, 1920. gada 23. novembrī, kādā Rīgas dzīvoklī tika dibināts Latvijas aeroklubs – organizācija, kuras pirmie desmit darbības gadi līdzinās dēku romānam ar detektīva elementiem. Lai tiktu pie lidošanas, organizācijas biedri bija gatavi gan rīkot balles un aviācijas svētkus, gan ievest trofeju lidmašīnas no ārzemēm, gan būvēt tās paši. Sapņi sapinās ar naudas problēmām un kontrabandu, bet organizācijas nākamie gadi – ulmaņlaiks – to pacēla milzīgas ietekmes augstumos. Aeroklubam bija 25 tūkstoši biedru, simt nodaļu teju katrā Latvijas pagastā, un tautas aviācija bija dotēta, cienīta un mīlēta – katra indivīda un ''valsts aizsardzības labā''.
ASV aviokompānijas American Airlines un United Airlines paziņojušas, ka sāks attiecīgi 19 000 un 13 000 darbavietu likvidēšanu, un valstī gaidāma plaša aviācijas nozarē strādājošo atlaišana, ja Kongress nespēs vienoties par papildu palīdzības sniegšanu lidsabiedrībām.
Līdz šā gada septembra vidum globālais aviopārvadājumu tirgus bija daļēji atjaunojies, sasniedzot 85% no gada sākuma apmēriem. Par to liecina lidojumu nozares servisa Flightradar24 apkopotie dati.
Sestdien, 15.augustā, Rīgas pilsētas svētku laikā norisināsies aviošovs, tādēļ laikā no plkst.12 līdz 18 ir noteikti gaisa telpas izmantošanas ierobežojumi, aģentūru LETA informēja Civilās aviācijas aģentūra (CAA).
Tieši pirms simt gadiem, 1920. gada 25. jūlijā, Spilvē, tolaik Cementa fabrikas aerodromā, aizsākās unikāla tradīcija – tauta sanāca kopā, lai ''svētītu savas aviācijas gada svētkus'', apbrīnotu lidotājus un ziedotu naudu Latvijas armijas pirmo lidmašīnu iegādei. Spilves aviācijas svētki kļuva par grandiozu ikgadēju pasākumu un vienu no brīvās Latvijas visspilgtākajiem simboliem.