Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Reklāmas

Nozare vēlētos pārskatīt ierobežojumus reklamēt azartspēles un alkoholu

Latvijas Reklāmas asociācija un Latvijas Raidorganizāciju asociācija mudina Saeimu pārskatīt noteiktos reklamēšanas ierobežojumus virknei preču un pakalpojumu, tostarp azartspēlēm un alkoholam, uzsverot, ka pašreizējais regulējums nav veicinājis sākotnējā mērķa sasniegšanu un radījis zaudējumus medijiem.

Poļu radītā Ziemassvētku reklāma aizkustina miljonus visā pasaulē

Reklāmas galvenais varonis ir kāds vectētiņš, kurš stingri apņēmies iemācīties angļu valodu, lai spētu sazināties ar savu mazmeitu. Youtube.com video skatīts jau vairāk nekā 8 miljonus reižu, un tā emocionālais vēstījums, kā lasāms komentāros, licis nobirdināt asaras pat vissīkstākajiem skatītājiem.

EK noraida Latvijas Reklāmas asociācijas sūdzību par Enerģijas dzērienu aprites likumu

Eiropas Komisija (EK) ir noraidījusi Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iesniegto sūdzību par šī gada janvārī Saeimā pieņemto Enerģijas dzērienu aprites likumu un tajā definētajiem reklāmas ierobežojumiem, aģentūrai LETA pastāstīja LRA valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.Reklāmas asociācija šā gada sākumā iesniedza oficiālu sūdzību EK par šā gada janvārī Saeimā pieņemto Enerģijas dzērienu aprites likumu un tajā definētajiem reklāmas ierobežojumiem, kas asociācijas skatījumā atbalsta nevienlīdzīgas konkurences principa ieviešanu Latvijā un ir klajā pretrunā ar Eiropas Savienības (ES) līgumu un Audiovizuālo mediju pakalpojumu direktīvu.

Tirgotāju asociācija: Būt vai nebūt veikalu avīzēm?

Vairākus gadus valdība un atsevišķas nevalstiskās oragnizācijas cenšas ierobežot reklāmas tiešos sūtījumus iedzīvotājiem. Mūsuprāt, tai jābūt uzņēmēja brīvai izvēlei, kādā veidā piedāvāt reklāmu potenciālajam klientam – tiešais sūtījums, reklāma elektroniskā medijā vai drukātā izdevumā, vai izvietotas reklāmas tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās.

Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus valstij izmaksātu ap 9 miljoniem eiro

Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus valstij izmaksātu apmēram 8,6 miljonus eiro, turklāt tā ir saistīta ar valsts budžeta iespējām, tāpēc pagaidām konkrēts gads, kad tas varētu notikt, nav zināms, - secināms no iesaistīto personu teiktā šodien šai tēmai veltītā preses konferencē Saeimā.

Kad reklāmas baneri sabojā omu

Svētku laiks virtuālajā vidē izceļas ar īpaši uzbāzīgiem reklāmkarogiem, kas parādās krietni lielākā skaitā nekā ikdienā. Uzņēmumi sacenšas par klientiem tik ļoti, ka interneta lietotājam kļūst apgrūtinoši sasniegt to informāciju, ko viņš meklē, - klikšķis bieži aizved nevis uz ziņu, bet kāda tirgotāja mājaslapu. Turklāt reklāmu veidotāji arvien meistarīgāk paslēpj X pogu, padarot sarežģītu atteikšanos no konkrētās reklāmas, pirmdien lasāms avīzē Diena.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

KDi

Vairāk KDi

SestDiena

Vairāk SestDiena

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide