Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +6 °C
Skaidrs
Trešdiena, 18. maijs
Inese, Inesis, Ēriks

Reklāmas

Kurš atbild par reklāmu?

Par reklāmas regulējumu ir runāts daudz, bet uzņēmējiem, piedāvājot tirgū jaunas preces un pakalpojumus, kā arī izmantojot jaunus pārdošanas kanālus, nav viegli izprast, kā reklāmas regulējums būtu interpretējams un piemērojams. Tiesu prakse, kas varētu kalpot par orientieri, kā rīkoties gadījumos, kas nav tipiski, vēl tikai veidojas. Lai nu kā, Latvijā ir vairāki reklāmu regulējoši normatīvie akti, kuri nosaka to, kas ir vai nav pieņemams likumiskā izpratnē.

NEPLP lūdz Saeimu pārskatīt kreditēšanas reklāmas ierobežojumus

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) ir izstrādājusi un Saeimā iesniegusi priekšlikumus grozījumiem Patērētāju tiesību aizsardzības likumā, lai pieļautu plašākas kreditēšanas pakalpojumu reklamēšanas iespējas.

Mediju atbalstam pārdalīs daļu RD ārkārtas vēlēšanu atspoguļošanai paredzēto līdzekļu

Latvijas mediju atbalstam, kā arī informācijas nepārtrauktībai par jaunā koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatību no Rīgas domes ārkārtas vēlēšanu atspoguļošanas līdzekļiem pārdalīti vairāk nekā 260 000 eiro, ceturtdien pēc valdības sēdes informēja Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētājs Ivars Āboliņš.

Latvijas Reklāmas asociācija: Covid-19 skar gan cilvēku, gan mediju finanšu veselību un stabilitāti

"Kaut arī lokālo mediju patēriņš pēdējo nedēļu laikā ir strauji audzis, ziņu meklējumi internetā palielinājušies pat līdz 350%, tomēr reklāmas nozare ir piedzīvojusi strauju kritumu – Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) biedri ziņo par līdz pat 70% pasūtījumu apjoma mazināšos," informē Omnicom Media Group un LRA valdes loceklis Kārlis Zembergs.

Prom no patēriņa kulta pretī jēgpilnuma filozofijai

"Pamazām mēs nonākam pie tā, ka augstāk tiek vērtēts nevis tas uzņēmums, kura īpašnieks brauc ar dārgāku automašīnu, bet gan tas uzņēmums, kurš koncentrējas uz to, ko var dot apkārtējai pasaulei un cilvēkiem. Uzņēmuma filozofija "Mēs gribam nopelnīt vairāk un ātrāk" ir novecojusi," uzskata pieredzes bagātās aģentūras P.R.A.E. sabiedriskās attiecības īpašnieks un valdes loceklis Ainārs Ērglis.

PTAC sācis Latvijas influenceru uzraudzību

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) sācis Latvijas influenceru uzraudzības programmu, jo liela daļa Instagram un Youtube viedokļu līderu pārkāpjot Reklāmas likumu un maldina savu auditoriju. Vienlaikus, arvien redzamāk sašķēlusies pati Latvijas influenceru vide, kad kvalitatīvā satura veidotāji un blogeru ētikas ievērotāji kritizē naudas mediniekus, – vēsta LNT TOP10.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

SestDiena

Vairāk SestDiena

KDi

Vairāk KDi

Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide