Laika ziņas
Šodien
Migla
Piektdiena, 17. maijs
Umberts, Herberts, Dailis

Avioreisus atceļ, kad un kā grib

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
lata
l
Salasiijusies shitos briesmu staastus par AB, neriskeeju pat pirkt biljeti lidojumam Riiga-Pariize un atpalj.Buutu jau eerti, jo viss sakriit ar taalaakaa lidojuma laikiem, tachu - baidos. Nokaveeshu taalus, daargus celjojumus, un kas mani pazheelos? Braukshu pa visaadiem apkaartceljiem, caur Berliineem vai Londonaam, toties ar droshaakaam kompaanijaam.
JPA
J
Pakalpojumu par kompensācijas saņemšanu iespējams saņemt tepat Latvijā - www.jpagentura.lv. Sniegtie pakalpojumi neprasa nekādus ieguldījumus no klienta puses pirms kompensācijas saņemšanas.
Nu nē
N
Bija pasūtīta biļete caur internetu ,protams Airbaltic ņem 6€ par pirkumu,BET,kad atcēla reisu,naudu atmaksāja tikai par biļeti,bet tos 6 € teica,ka jāmeklējot caur citu firmu,nu ko,nospļāvos un nemeklēju,bet no tā laika ar šo firmu nelidoju,nejauka apkalpošana,lidmašīnā bija ļoti neērti,sēdeklis gandrīz uz sēdekļa,nav iespējams normāli sēdēt.Gan jau viņi vienudien nobankrotēs,ja valdība pārstās tur bāzt nodokļu maksātāju naudu.
  • 0
  • 0
šausmas!
š
Vai tie brēkātāji ir padomājuši, kādā pasaulē dzīvojam? Tas viss iespaido arī avioreisus!
VVZ
V
Pasaule ir ļoti vienkārša- uz kādu reisu netiek izpārdotas vietas, ienākumi samazinās, izdevumi nē- ir jālej petroleja, pilotiem jāmaksā, personālam arī. Reisu atceļ, kamēr visas vietas ir pārdotas.Tad arī lido.
  • 3
  • 1
Dr.xy
D
Vai STASI & KGB investors Rallf- Dieter Montag - Girmes ir sacis iepirkt Suhoi Superjet 100 ? Un tadel ES un NATO Valsts Latvijas Nacionala aviokompanija Air Baltik sak atcelt reisus . Magdai Riekstinai un Dienai : avioreisus nav jaraksta ar lietu burtu.
Filoloģijas profesore
F
Godātais/cienītā! Virsraksta pirmo vārdu vienmēr raksta ar lielo burtu. To cilvēki parasti apgūst jau sākumskolā.
  • 1
  • 0
No malas
N
Ja visi kam uz to ir tiesības prasītu kompensācijas atsaucoties uz attiecīgo ES regulu tad lidsabiedrības pašu interesēs tik traki ar lidojuma laikiem nežonglētu. Tie kas slinko un neprasa savas tiesības ir tie kas būtu bikstāmi uz darbošanos sabiedrības kopīgo interešu labad.
trusis nejaukais
t
tad nu atradushi probleemu. luuk kur aiziet valdiibas laiks, izdodot visaadus "aarkaartiigi noziimiigus" normatiivos aktus. tak briivais tirgus pats visu saliek savaas vietaas, neuzticamaas avioliinijas bankrotees dabiigaa celjaa. bet nee protams mums tak likumu un noteikumu par maz, jaaiebaazh visur savs deguns. dariit nav ko. buutu domaajushi ko ar celjiem dariit labaak, tie kas lido ir mazaakumaa saliidzinot ar tiem, kas brauc.
Juhans
J
Pasažiera pienākums ir pašam pie astrologa vai extrā sena uzzināt pirms lidojuma iespējaomo nelidojumu un tikaj tad viņš drīxt traucināt airBaltic darbinieku ar savu apnicīgo īdēšanu.
VVZ
V
AirBaltiks ir viena no neuzticamākajām aviosabiedrībām Eiropā, pie tam attieksme pret pasažieriem arī ir draņķīga. Tikpat draņķīga ir Lufthansa ar saviem nebeidzamajiem streikiem- pilnīgs čau! Vēl draņķīgākas kādreiz bija ukraiņu Aerosvit un Dniproavia, bet tās laikam tagad ir nobankrotējušas- tās nelidoja tikmēr, kamēr nesalasās pilns ļetaks (Kijeva- Simferopole), un pilnīgi vienalga, kavē kāds vai nē! Agri vai vēlu draņķīgās aviokompānijas bankrotē, un tas ir pilnīgi pamatots process. Un vēl viens novērojums- aviokompānijas pirms bankrota jo īpaši kļūst neregulāras, jo, ja nav piepildīta lidmašīna, trūkst naudiņas petrolejai, ko liet ļetakam rīklē. Tā nu viņi agonē un čakarē pasažierus, kamēr kādu dienu noplāta rociņas un bankrotē. Ap gadsimtu miju bija tāda "Transeast Airlines", kur bankrotēja- aina bija tieši tāda pati! Pietrūka naudiņas petrolejai, un tad viņi pat taupīja degvielu, nosēžoties šasiju izlaižot rokas režīmā pēdējā brīdī, kamēr vienu reizi viņu JAK40 nosēdās Rīgas lidostā uz vēdera. Smuki, ziemas vakarā, uz sniedziņa, pasažieri pat īpaši nemanīja, tikai vieglu šņirkstoņu un to, ka bija jāzikāpj pa sānu durvīm. (Jak 40 iekāpšana parasti notiek pa trapu zem astes aizmugurē). Morāle ir vienkārša- ja lidsabiedrība sāk pārcelt reisus, tad visādi cunduri iespējami- sākas centukniebšana uz visu, pat uz drošības rēķina. Lai Dievs jūs sarga!
Slikta pieredze
S
Pasūtīto viesnīcu arī atmaksājat? Airbaltic atcēla otrdienas reisu no Barselonas,liekot izlidot pirmdien vai trešdien,vajadzēja uz vienu nakti meklēt citu viesnīcu,jo pasūtītajā vietu nebija,bet visam punkts bija trešdienas streiks Barselonā.
Senais
S
Tomēr tikai tad, kad note spiež.
hmm
h
Vācu portāls palīdz saņemt kompensāciju par kavētiem vai atceltiem lidojumiem. Ceļotāji no Latvijas saņēmuši simtiem eiro 15. decembris 2015 "Cik lielu kompensāciju vari pieprasīt par lidojumu, kas kavējies Viss atkarīgs no tā, cik tāls ir lidojums un cik ilga kavēšanās. Ja tā ir ilgāka par trijām stundām un iemesli nav neparedzami, pienākas kompensācija. Par lidojumu līdz 1500 kilometriem, EK regula paredz kompensāciju 250 eiro apmērā, ja lidojums ir 1500 – 3500 kilometrus tāls, tad 400 eiro kompensāciju, bet ja tālāks par 3500 kilometriem, tad 600 eiro."

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Vēl viens vaibsts televīzijas portretā

Par publisko skandālu saistībā ar Latvijas Televīzijas lēmumu rīkot EP priekšvēlēšanu diskusijas krievu valodā Guntars Gūte sarunājas ar politologu Jāni Ikstenu.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas