Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies

LDz plāniem draud stopkrāns

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Edgars
E
Kleinbergs var, noraka vāciešu pārvadājumu kompāniju. Noraks arī šo.
rekur
r
Nekā jauna šajā tēmā nav. Krievija vēl pirms 5 gadiem paziņoja, ka viss dzelzceļa un jūras tranzīts,caur Baltijas valstīm un , kurš tālāk iet uz Krieviju vai caur Krievijas teritoriju tiks izbeigts līdz 2024. g. Kā tikai Krievijas ostas Somu j.l. būs sasniegušas vajadzīgo jaudu- viss tranzīts caur Igauniju, Latviju un Lietuvu tiks slēgts. Politisku motīvu dēļ.
Z Līvmane
Z
Tā notiek, ka viss biznesa plāns sastāv no krievijas pārvadājumiem.
Latvju puika
L
Rail Baltic būs spēcīgs konkurents krievu kontrolētajam LDz .
Krējums Saldais
K
Ļoti labs joks. Viņi pat savā starpā nekrustojas, ja kas, nedz arī iet paralēli. Kas ar ko konkurēs :)
  • 5
  • 3
Pareizaisjautājums
P
Pirmdienā es negaidu no Tevis neko gudru... tomēr pastāsti - ko no Krievijas tranzīta pārtvers Jaunais šaursliežu ceļš?
  • 6
  • 3
Etiķis
E
Savā laikā vien no mūsu tupajiem premjeriem pasludināja, ka "valstijar biznesu nav jānodarbojas"Tiaki nebija pamanījis, ka te jau pieminētais Schenek ir Vācijas valsts uzņēmuma Deutsche Bahn apakšuzņēmums. Un ja kas, tad Rīgā darbojas Schenker birojs, kurā Pelmenis kādu laiku strādāja valdē. Tagad viņš vienkāršimēģina kopēt Vācijas paraugu, Iespējams, ka jau ir noskatījis kādu loģistikas uzņēmumu pirkšanai. Bet gan jau bāleliņu valdība būs pretim, tiem jau nekā nevajag. BTW - savā laikā kāds no tupajiem premjeriem paziņoja, ka mediķiem algu maksāt nevajag, viņus pabaros pacienti. Bet varbūt ka ierēdņiem arī nevajag algi maksāt, viņus pabaros korupcija?
Emerita
E
Kad tik izbuvets asfalta cels no Ligatnes- Skujene- Silakroga pagrieziens? Vai tas nav vajprats, ka 21.gs. Latvija joprojam pastav grants celi tik svarigos cela posmos KA sis? Vienmer tikai dzirdam, nav naudas, nav naudas, bet diplomati, prezidenti, ministri, ieredni, deputati...sanem nepelniti lielas algas, premijas un visa veida socialas garantijas, kas ir Latvijas valsts un latviesu nacijas aplaupisanu un ar likumiem nostiprinata Latvijas likumdosana. Latvija ir tuvako 5 gadu laika janoasfalte 95% Latvijas teritorija esosie celi.
Krējums Saldais
K
"LDz plāniem draud stopkrāns..." . . . . . LDz stopkrāns norauts jau bija stipri sen. Parādījām pigu otrai/pirmajai kodollielvalstij? Parādījām. Un bijām apmierināti. Lepni rakstījām Dienā, ka rietumi mūs atbalsta. Tagad gribētu iekost elkonī, bet nevar - anatomija neļauj. Rietumi mūs atbalsta. Atbalsta. Par ko cepiens? :)
Krējums Saldais
K
"...Gandrīz viss tavs eksports iet caur valstīm, kas izmisīgi draudzējas ar tavu ienaidnieku..." . .. . . . . Pilnīgi pareizi. Bet ar ko draudzēties - ar valsti kura nodrošina tranzītu, vai arī ar tās ienaidniekiem ir pašu bāliņu draugu sponsorēta izvēle :) . .. Krievijai vispār viens dzelzceļa zars bija jādod, lai modernizē un vadā savas lietas. Atliktu tikai sēdēt un savākt piķi :)
  • 3
  • 1
Vecsčekists>KrējumsS
V
Pareizi! Bet... padomā, kā tas izskatās no Kremļa... . Gandrīz viss tavs eksports iet caur valstīm, kas izmisīgi draudzējas ar tavu ienaidnieku... kā var zināt, kas notiks rīt? Zināt nevar neko! Dajoš! Tehnikas mums pietiek, nav vairs Pētera 1. laiki! Padziļināsim pāris kolhozu ostas un sūtīsim savas preces caur tām! Nekā personīga, tikai bizness! Secinājums - bāleliņu pieklājības faktors nav tik nozīmīgs, kā mēs domājam.
  • 7
  • 3
bet
b
Ja vesela saprāta vietā ir absurdas normas, kas balstītas uz absurdām "vērtībām", tad sanāk padumja ekonomika. Tas attiecas gan uz Padomju Savienību, gan uz Eiropas Savienību, gan uz Āfrikas Savienību, gan uz Krievijas Federāciju.
TiltsstarpAustrumiemunRietumiem
T
Vai ir iespējams dzirdēt tautas tribūnus, kuri pirms trīsdesmit gadiem kvēli solīja, ka Latvija pārtiks no tranzīta?
Ansis
A
Interesting ka vācijā vienmēr ir nodarbojas ar dzelzceļa kravu pārvadājumiem, piedāvājot arī konteinerus parlikt uz sliedēm, bet starptautiski schenker ka Deutsche Bahn meita dara visu to ko LDz grib darit ar kuģiem, auto un nekadas konkurences problemas. Ja konkurences padomi kāds grib izmantot negodīgi un traucēt dzelzceļam attīstīties starptautiski tad tā vairs nav derīga konkurences padome.
Ass
A
Ne pēc 10 ,bet jau nākošgad!Jo ilgāk mēs mēģināsim izlikties ka neredzam īsto problēmu LDz krīzei jo sliktāk būs mums!Nevajag riet uz kaimiņu ,ar kaimiņiem jādzīvo draudzīgi to visi zin,bet dolārs dara savu un turpina norakt Latviju!Ko darīsit kad ASV “ieteiks” nesadarboties ar ķīniešu tranzītu arī?
  • 8
  • 9
....
.
Pietiek paskatīties uz padomju Latviju lai saprastu, ka mums burta kalpi ir visaugstākās raudzes. Pluss vēl ieriebšana tiem, kas dara un viss būs kārtībā.. Pēc 10 gadiem varēsim vest sliedes uz lombardu..
  • 13
  • 7

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Zemāka akcīze gāzei – vēl viens OIK?(11)

Par konkurenci energoresursu izmantošanā un nākotnes perspektīvām ar Vēja enerģijas asociācijas padomes priekšsēdētāju Gati Galviņu sarunājas Romāns Meļņiks.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas