Rīgas Fotogrāfijas biennāles 2020 pirmā izstāde, jo īpaši neseno covid-19 raisīto notikumu kontekstā, svaigi un kontemplatīvi aicina domāt par cilvēka dzīves trauslumu un mainīt skatiena perspektīvu – no šauri personiskas uz vispārcilvēcisku. Toms Harjo darbu sērijā Izredzes pēta fotogrāfijas iespējas padarīt portretu par abstraktu notikumu vai sajūtu izteicēju, iestudējot sev personiski būtisko un interesanto fotogrāfisku etīžu formā. Cilvēku ieskaujošās dabas ainavas šeit atklājas kā prātam pakļautas un tematizētas sistēmas – inscenējumi, ko pastiprina putna lidojuma perspektīva un skatiens uz dzīves notikumiem no kāda augstāka, ikdienā nesasniedzama punkta. Šī perspektīva ir gluži kā centieni fiksēt citādā klātbūtni mūsu pašu ikdienā, atgādināt un apliecināt sev, ka šis skatupunkts patiesi eksistē un vērš citādākas zemes lietas un notikumus.
Toma Harjo personālizstāde Izredzes
Ar šo notikumu Rīgas Fotogrāfijas biennāle (RFB) 2020 sāk savu programmu, kas bija plānota no šī gada 9. aprīļa, bet ārkārtas situācijas dēļ tika pārcelta.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.