Filmas Dieva suns autori ir radošais tandēms brāļi Raitis un Lauris Ābeles, kuru partnerība, iespējams, pat salīdzināma ar pasaulslaveno amerikāņu autoru, žanra meistaru brāļu Koenu duetu. Cik daudz savos kopīgajos projektos dara Ītans, cik daudz viņa brālis Džoels – to izsvērt ir grūti pat profesionālim, tālab var teikt, ka Lielais Lebovskis, Bārtons Finks un citas Koenu klasiskās filmas ir abu autoru kopradītas.
Brāļi Ābeles arī strādā tandēmā, un katra konkrētā tandēma dalībnieka ieguldījuma mērīšana nav tik būtiska, jo izšķirošs ir rezultāts. Un Dieva suns ir radoši "bezkaunīgs" un pārsteidzošs rezultāts, kas sakritis ar Latvijas animācijas globālās atpazīstamības vilni, kuru sacēlusi oskarotā Straume. Brāļi Ābeles nav nopelniem bagāti un pieredzējuši animatori, tomēr viņu līdzšinējie darbi – simtgades filmu programmā tapušās Baltu ciltis, spēlfilma Nemierīgie prāti – un tagad arī animācijas filma Dieva suns liecina par dueta spēju mērķtiecīgi darboties dažādos formātos (dokudrāma, spēlfilma, animācija).
Dieva suns ir īpaša animācija, kurā būtiska ir arī aktieru iesaiste, lai nofilmēto materiālu izmantotu kā vienu no grafiskajiem elementiem filmas izveidē, strādājot tā dēvētajā rotoskopijas tehnikā. Filmu, kas veidotas šajā tehnikā, pasaulē nav daudz, un kvantitatīvais aspekts ir svarīgs. Tas palīdz pievērst uzmanību – vispirms jau festivālu uzmanību. Teiksit: nu cik tad var ar tiem festivāliem, pavisam nesen noslēdzies Kannu festivāla maratons, un jau atkal nākamais! Festivāli ir neatņemams Eiropas un Amerikas neatkarīgā kino ekosistēmas elements, kas ir svarīgs filmas tālākai izplatīšanai pasaulē, arī komerciālai izplatībai kinoteātros un platformās. Dieva sunim ir labas izredzes sasniegt pieaugušo animācijas auditoriju, tajā skaitā ASV.
Aktiera Roberta de Niro dibinātais Traibekas festivāls ir nozīmīgi vārti uz Amerikas auditoriju, un nenovērtēsim par zemu globālo nišu auditorijas apjomus. Filmā Dieva suns, ko ierosinājuši reāli vēsturiski notikumi 1692. gadā Livonijā (tagadējās Mālpils apkārtnē Zaubē), raganu medības un vilkaču atnākšana ir ieguvusi komiksu kultūrai raksturīgu eksplozīvu atbrīvotību. Autori rotaļājas ar žanra un vēstures motīviem.
Pirmizrāde Latvijā notiks rudenī. Ja filmā jūs mulsinās "zīmētā" vilkača psihofiziskais veidols, kas šķitīs kaut kur redzēts, jūs nekļūdīsities – vilkača lomā plosās kādreizējais premjers Einars Repše, kura premjerēšanas laikā tika izskatīts jautājums par Latvijas kino likvidēšanu – valsts finansējuma apturēšanu nozarei. Tolaik, 2002. gadā, kā argumentu premjers publiski piesauca "neizprotamo" animācijas filmu Klāra un Rubinšteins (režisors Askolds Saulītis; 1999). Lūk, kādas likteņa rotaļas – tagad Einars Repše atgriežas animēta vilkača tēlā. Neaizmirsīsim šo faktu arī vēlēšanu sakarā – politiķi mēdz atgriezties, un viņu veidoli var būt mainīgi un mānīgi. Savukārt animācija turpinās.