Festivāla programma apmeklētājiem piedāvāja plašu, žanriski dažādu programmu. Šogad tajā bija atrodama gan klasiska rokmūzika, dažādi elektroniskās un deju mūzikas miksi, popmūzika un pat mierpilnas dziesminieku uzstāšanās uz lielākām un mazākām (kopā sešām) festivāla skatuvēm.
Piektdienas vakarā visvairāk klausītāju pie galvenās Lattelecom skatuves pulcēja kulta grupa Placebo, kas Latvijā jau iepriekš viesojusies vairākas reizes. Britu apvienība šogad atzīmē savu 20 gadu jubileju un faniem dāvāja iespēju vēlreiz dzirdēt savu lielāko hitu izlasi, kā arī dažas kompozīcijas no sava līdz šim pēdējā, septītā studijas ieraksta Loud Like Love, kas iznāca 2013. gadā. Placebo uzstāšanās Salacgrīvā atstāja klasiska rokšova iespaidu, radot nelielu nostalģiju par laiku, kad grupa bija savas slavas zenītā.
Pirmajā festivāla dienā uz lielās skatuves ļoti gaidīta bija arī urbānās mūzikas un neosoula apvienība Jungle, kuras populārākās kompozīcijas Busy Earnin' un Time pirms festivāla bija kļuvušas par biežu vietējo radio staciju repertuāra daļu. Jungle bija gods atklāt piektdienas vakara deju programmu. Savukārt meiteņu mīlulis brits Toms Odells pēc viņiem savas cienītājas no lielās skatuves priecēja ar labi zināmajām kompozīcijām, kuras jau izskanēja viņa koncertā Positivus pirms diviem gadiem. Šoreiz gan līdz ar pavadošo grupu saldsērīgais dziesminieks bija ieguvis nedaudz roķīgāku skanējumu.
Par piektdienas vakara lielāko muzikālo pārsteigumu parūpējās britu elektroniskās mūzikas izpildītājs Džeks Gerets. Viņa vientulīgais "guļamistabas mūzikas" sniegums uz Nordea skatuves klausītājiem piedāvāja semplu ziņā niansētu dažādību, kuru brīžiem papildināja elektriskās ģitāras un taustiņu skaņas. No dejām līdz apcerīgām ilgām.
Par sestdienas vakara apmeklētākajiem koncertiem kļuva britu rokeru Kasabian un jaunās popdīvas Charlie XCX uzstāšanās, kuras performance pie festivāla otrās lielākās skatuves radīja vēl iepriekš neredzētu pūli. Tas uzskatāmi apliecināja, cik ļoti pieaugusi dziedātājas popularitāte pēc iepriekšējās viesošanās Salcgrīvā pirms diviem gadiem. Viņas hitparādes kaismīgākie atbalstītāji bija jaunākā Positivus auditorijas daļa. Savukārt neilgi pirms tam lielā skatuve ievērojami par lielu izrādījās Losandželosas indie roka dāmu kvartetam Warpaint, kas neskatoties uz savu noslīpēto skanējumu diemžēl pagaidām nav iekarojis plašas vietējās auditorijas simpātijas.
Vasaras festivālu kontekstā savdabīgu pārdzīvojumu sestdienas pēcpusdienā uz lielās skatuves radīja pašmāju grupa Dagamba, kas uzs skatuves kāpa kopā ar orķestri Sinfonietta Rīga un kori Juventus. Ar ierasti lielu entuziasmu festivālā tika uzņemta vēl viena latviešu apvienība – The Sound Poets. Tā sanākušos vienoja kārtējā Kalniem pāri kopkorī. Tiem, kuri festivāla burzmā ilgojās pēc sentimentālākām noskaņām, tieši laikā bija režisora Vladislava Nastavševa klavierkoncerts, kurš Dabas skatuves kāpās sestdienas vakarā izskanēja īpaši melanholiski. Festivāla otrās dienas pašmāju mākslinieku plejādi uz I Love You bāra skatuves kā Secret act noslēdza kulta grupa Aurora.
Tomēr par vakara kulmināciju viennozīmīgi kļuva enerģisko britu Kasabian labi saplānotais šovs, kas apliecināja, ka apvienība ir pelnījusi savu pašlaik labākās koncertgrupas statusu. Viņu uzstāšanās laikā viss nomērīts līdz smalkai precizitātei. Izskanot kompozīcijām no grupas jaunākā ieraksta 48:13, kā arī vairumam apvienības populārāko dziesmu, publikas sajūsma tiek kāpināta līdz eksplozijai koncerta kulminācijā. Turklāt vēl dažās minūtes pēc šova beigām grupas ģitārists un galvenais dziesmu autors Serdžo Picorno nepameta skatuvi un vēl brīdi izklaidēja publiku.
Svētdienā festivāla teritorijā apmeklētāju bija kļuvis nedaudz mazāk, bet tuvojoties vakaram tājā aizvien vairāk bija sastopami cilvēki, kas, šķiet, ieradušies tieši uz Led Zeppelin bijušā vokālista Roberta Plānta uzstāšanos festivāla noslēgumā. Pirms tās vēl daži koncerti, no kuriem gaidītākā bija amerikāņu māksliniece St.Vincent, bet pirms viņas uz lielās skatuves dejas rosināja kolorītie Basment Jaxx. Iespējams, īsāko festivāla koncertu svētdienā uz Nordea skatuves sniedza gados jaunais amerikāņu dziesminieks Max Jury, kas pēc sava ārējā izskata raisīja spilgtas asociācijas ar Bobu Dilanu jaunības dienās. Mākslinieks uz skatuves pabija vien pusstundu, tomēr, lai cienītājiem kompensētu īso uzstāšanās laiku, vēl tikpat daudz pavadīja pie skatuves sarunājoties ar saviem faniem.
Positivus festivāls funkcionē kā labi noregulēts pulkstenis - kvalitatīvi un bez pārsteigumiem. 2016. gadā tam būs jau 10. jubileja. Positivus vadītājs Ģirts Majors sola, ka darbs pie nākamā gada programmas sāksies pavisam drīz. Viens no festivāla viesiem, iespējams, būšot britu elektroniskās mūzikas apvienība Portishead. Gaidām!