Reģionālo pārvadājumu pakalpojumu pieejamība ir kā karsts kartupelis, ko iesaistītās puses mētā cita citai, norādot uz pretējās puses kļūdām un atbildību. Šobrīd tiek meklēti risinājumi samilzušajai situācijai un arvien sarūkošajam autobusu maršrutu tīklam, ko nākamgad plānots apcirpt par 11 miljoniem kilometru jeb 16%. Viens no veidiem, kā to kompensēt, Satiksmes ministrijas ieskatā ir neregulāro pārvadājumu ieviešana mazapdzīvotās teritorijās. To plānots īstenot ar Eiropas Savienības fondu atbalstu.
Nav vairāk par pusprocentu
Reģionālie pārvadājumi ir jautājums, ko nekā neizdodas sakārtot ne Satiksmes ministrijai, ne VSIA Autotransporta direkcija (ATD), kuras valde šogad atkal piedzīvoja izmaiņas. Netiek izpildīti līgumi, bet tiek slēgti jauni. Turklāt pārvadātāji, neapmierināti ar finansējumu nozarē, 16. septembrī sarīkoja akciju Viena stunda bez sabiedriskā transporta, pēc ATD aplēsēm, tādējādi ietekmējot 165 reisu izpildi un 5000 pasažieru.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena ceturtdienas, 25. septembra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt klikšķinot šeit!
Raksta cena: €1.00

