Salīdzinājumā ar pēdējiem mēnešiem aviokompānijas Latavio pastāvēšanā, kad parādu dēļ pasažieriem ēst gandrīz nedeva, tagad tie, kas lido ar airBaltic, saņem labas uzkodas un dzērienus pēc izvēles, – tāds bija viens no novērojumiem jaunās aviokompānijas airBaltic darbības pirmajam mēnesim veltītajā 1995. gada 21. oktobra SestDienas rakstā Latvijas debesīm jauni saimnieki.
"Latavio tikai biznesa klasē deva vīnu un konjaku, bet te visu izvēlei – 15 veidu stiprie alkoholiskie dzērieni, alus, vīni. "Šampanieti dodam arī ekonomiskajā klasē. Pat SAS tā nedara," teica airBaltic stjuarte Baiba Mennika. "Šampanieti visam salonam – tā var definēt mūsu servisu."
Par Latviju gan Rietumu, gan Austrumu lidlaukos līdz šim sprieda pēc videi bīstamajiem "tupoļeviem" ar Latvian Airlines pazīšanās zīmi, kas mūžīgi bija parādos par gaisa telpas pārlidošanu un lidostas pakalpojumiem, rakstīja Ingus Bērziņš un Inese Voika (NIP birojs, speciāli Dienai), uzsvērdami, ka airBaltic uzdevums būs rādīt Latvijā un pasaulē, ka mūsu valstī galvenā aviokompānija, kura ir šīs valsts lidojošais simbols, ir lemta attīstībai un patstāvībai.
Raksts iezīmēja Latvijas situāciju gaisā pirms 30 gadiem.
"Nacionālās aviosabiedrības tapšanas uvertīra tika izspēlēta laikā, kad beidza pastāvēt Aeroflot monopols bijušajā
Visu rakstu lasiet avīzes Diena otrdienas, 21. oktobra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt klikšķinot šeit!
Raksta cena: €1.00

