Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Konkurence vietējā Latvijas tirgū ir ļoti asa, uzsver Poškus

Visiem kopīgi jāstiprina pircēju uzticēšanās ekomarķējumam

"Lai produktu marķētu ar ekomarķējumu, tam ir jāatbilst ļoti stingriem kritērijiem, taču diemžēl sabiedrība to neizprot. Jāsecina, ka daudzi cilvēki ir pieraduši, ka viņus regulāri māna, tāpēc netic ekomarķējuma pamatotībai," saka akciju sabiedrības Tukuma piens direktors Ints Poškus.

Top komentāri

Udo Ulbergs
U
Obligāti ir jāņem vērā latviešu "biznesa" majoritātes tāda apziņas smaka kā vēlēšanās otrā dienā uz brokastu laiku kļūt miljonāram. Lai tas notiktu, latviešu biznesa bāleliņi ir gatavi uz jebkuru blēdību pat bērniem domātajā pārtikas produkcijā. Bet tagad ir labi - var nepirkt latviešu bezdējumus. Igauņiem, lietuviešiem, poļiem un, pats par sevi saprotams, vāciešiem, spāņiem, itāļiem var drošāk uzticēties.
Apčidrinskis
A
Sabiedrība ļoti labi saprot, ka visi "ekomarķējumi" ir tikai biznesa projekti, kas radīti ar mērķi nopelnīt dažādiem "sertificētājiem" un citiem blēžiem. Šādi "ekomarķējumi" pircējam produktu tikai sadārdzina.
Skatīt visus komentārus

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

Diena jautā

Jauna valdība Latvijā būs

Kopā nobalsojuši: 472

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Tikt pie bankas konta ar selfiju

"Biometrijas tehnoloģijas attīstās, arī sensoru daudzums, kas ir mums apkārt, turpinās palielināties – tas, ko varam izmantot pie identifikācijas un autentifikācijas. Ja mēs tagad izmantojam v...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses