Jihlavas starptautiskajā dokumentālo filmu festivālā (Ji.hlava IDFF) 30. oktobrī pasaules pirmizrādi piedzīvos režisora Dāvja Sīmaņa jaunākā filma „Frankenšteins 2.0”, kas veidota studijā Ego Media. Filma iekļauta festivāla konkursa programmā „Testimonies”, kas veltīta drosmīgiem un personiskiem kino meklējumiem.
Par Latvijas Kultūras akadēmijas (LKA) mērķiem, pārcelšanos uz Tabakas fabrikas kvartālu, par studiju programmām un pētniecību, augstskolu konsolidāciju un citām aktualitātēm Aismas Orupes saruna ar LKA rektoru Dāvi Sīmani, kurš amatā stājās pirms trim mēnešiem.
Dāvja Sīmaņa spēlfilma Marijas klusums, kas pasaules pirmizrādi piedzīvoja 74. Starptautiskajā filmu festivālā Berlīnē, pagājušajā nedēļā tika izrādīta Odesas Starptautiskajā filmu festivālā Ukrainā; filma tika iekļauta festivāla sadaļā Festival of Festivals, kurā tiek izrādītas labākās filmas no visas pasaules
Dāvja Sīmaņa spēlfilma Marijas klusums, kas pasaules pirmizrādi piedzīvoja 74. Starptautiskajā filmu festivālā Berlīnē, turpina savu ceļu pasaulē un jūlijā tiks izrādīta Odesas Starptautiskajā filmu festivālā Ukrainā; filma iekļauta festivāla sadaļā Festival of Festivals, kurā tiek izrādītas labākās filmas no visas pasaules.
No 13. līdz 17. maijam Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) piedāvās plašu ZinātMākslas svētku notikumu programmu, kas veltīta studējošo pētniecisko interešu prezentācijai, LKA Satversmes pieņemšanas dienai (18.maijs) un rektoru maiņai – 14. maijā LKA rektora pienākumus sāks pildīt Dāvis Sīmanis, informēja LKA pārstāve Aija Lūse.
Šodien, 15. aprīlī, notika Latvijas Kultūras akadēmijas (LKA) Satversmes sapulce, kurā tās dalībnieki uzklausīja rektora amata kandidāta – profesora Dāvja Sīmaņa – piedāvātos LKA stratēģiskos mērķus turpmākajiem pieciem gadiem, kā arī piedalījās debatēs un vēlēja. Satversmes sapulces dalībnieki vienbalsīgi ievēlēja Dāvi Sīmani LKA rektora amatā
Svētdien, 14. aprīlī, plkst. 16 kinoteātrī Splendid Palace notiks Dāvja Sīmaņa jaunās filmas Marijas klusums īpašais seanss. Pēc filmas skatītāji tiks aicināti uz diskusiju par vēsturiskā kino attiecībām ar mūsdienām