H. Dunkera attēli ir daudznozīmīgi un kompleksi. Caur saviem darbiem viņš izsaka komentārus ne tikai par postpadomju bloka valsts ikdienas estētiku un tās vērtībām, bet arī atgādina par lielākām vēsturiskām un politiskām izmaiņām visā reģionā. Savu novērojumu izcelšanai, autors izmanto vienkāršas metodes, akcentējot detaļas, kas liek mums atcerēties pašu objektu, tā pielietojumu un izcelsmi, tādējādi ar savu fotogrāfiju palīdzību mūs vedot sava veida ceļojumā laikā. Šķiet, ka fotogrāfs attīsta formas, kuras neseko kādiem loģiskiem kritērijiem, bet balstās tikai uz subjektīvām asociācijām, spēli un izpēti. Tas mudina skatītāju atcerēties aizgājušās dekādes vai veidot jaunas personiskas asociācijas. Statiskie, bet tomēr tik dzīvīgie un priekpilnie attēli sniedz visiem latviešiem iespēju apskatīt savu kultūru jaunā gaismā.
Henrika Dunkera personālizstāde Saistīts ar Latviju
Sešās dažādās fotogrāfiju sērijās — Rados ar Latviju, Karostas tapetes, Liepāja pēc pusdienas, Zivis, Studio Kapsēde un Dāvana pēc protokola — Henriks Dunkers sniedz ieskatu savās refleksijās par Latviju un šeit pavadītajiem pēdējiem astoņpadsmit gadiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.