Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +10 °C
Skaidrs
Piektdiena, 7. jūnijs
Gaida, Arnis, Arno

Magonis: ES plānotā politika apdraud Latvijas valsts un Latvijas dzelzceļa intereses

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Jautājums
J
Kāpēc Latvijā tik zema pasažieru pārvadājumu proporcija? Nav potenciāla?
lokomotīve
l
lasi: Magoņa intereses.
Fredis
F
Tāpat stulba bija "Latvenergo"sadalīšana. Teiksim NĒ Briseles graujošajām prasībām!
Mums vajag Eiropas modeli!
M
Vacija piemeram dzelzcels strada ideali! Mums vajag Eiropas globalismu , brivas robezas, konkurenci kas nodrosina zemakas cenas, Magone ar savu krievu skuki un Putins lai iet bekot!
Skaidrs ka Magone ir Maskavas sula
S
Brinums kaa Magone kuram pielikta klat Krievijas KGB agente ,,sieva,, vel strada Latvijas dzelzcela..
Putins un Magones sieva Maskavas kr
P
panika..Eiropas savieniba ir piekerusies klat dzelzcelam... tikai Magone ar savu gaudosanu aizmirst ka Latvijas intereses ir Eiropas intereses bet pasa Magones vina Maskavas sievas un Putina intereses ir Krievijas intereses.
K-K
K
... Busim gudri un patriotiski vienlaicigi, no sa briza ... un paturesim pasu rokas kas palicis ... ne kadus Krievijas oligarhus, ne Es globalistus mums uzklausit... !!!
krabis
k
riebjas tie kaktu biznesmeņi, ar kuriem pilni valsts uzņēmumi, bet valstij jēgas nekādas! Viss tik sev un visas intereses kabatai. Par nieka grašiem gatavi savu tēvu un māti pārdot! Viņus, redz, apdraud ES. Tās valstis, kuras pašas zin, ko vēlas un kurām ir atbilstošas kvalifikācijas uzņēmumu vadītāji, neviens neapdraud, bet vēl iedod naudu klāt!
es
e
Latvenergo sadalīja. Iedzīvotāji mar 1 KVH maksā 3x vairāk. tas pats būs ar dzelzceļu. Eiropapas mērķis ir mūs padarīt par konkurēt nespējigiem. ES Prasības ir drakoniskākas nekā bija PSRS. drīz būs jāprasa atļauja aiziet uz tualeti. ES tā ir Latvijas iznīcība
vēl viens škeles/avina krancis
v
...............................
x
x
kremļa naftas dolāri rada atkarību latvijiešu "miljonāros"?
zhixs
z
Maginis istenibaa riktigi pacietigs dzeks - izmanto savus kontaktus, lai piesaistitu kravas tiesi Latvijai - proti, dabutu naudu no Krievijas - rezultata tiek nomaksati milzigi nodokli, parotas ostas, a te visi vinam parmet - es nu sutitu rataa visus - ha, gribetu redzet ja nebutu Magona cik daudz dzelzcels pelnitu:) ta ir ka mums patiesiba lielo biznesu ienist, tikai no valsts prasa visadus pakalpojumus - a no kaa tad ta valsts lai sniedz tos pakalpojumus, ja bizness nepelnis?
Kaupēns
K
Vai tad magoņāks nemaz neraustās un negaida, kad atnāks pie viņa "izteikt pateicību" par izlaupīšanu, par 10 reizes lielākas algas saņemšanu nekā pienāktos
ivars
i
Pilnīgi piekrītu, katrai valstij ir jābūt iespējai izvēlēties sev atbilstošu pārvadājumu modeli
Andrievs
A
Šim Sočos labi smadzenes izskalojuši. Vertikālais modelis der tikai 1435 mm sliežu platumam, jo starp 1520 mm sliedēm paliek sprauga, kura negatīvi ietekmēs pārvadājumu efektivitāti. 1520 mm sliežu platums nav efektīvs pasažieru pārvadājumiem, tāpēc strauji jāturpina dzelzceļa līniju slēgšana. Dzelzceļa savienojumi ziemeļu - dienvidu virzienā ir bīstami, jo vilcienam pārvietojoties lielākā ātrumā par 40 km/stundā Koriolisa spēks var radīt bīstamas novirzes no zilibaltsarkanās politikas.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Lielā aizbraukšana pierimusi

Latvijā šāgada sākumā dzīvoja viens miljons 872 tūkstoši iedzīvotāju. Tas ir par 11,1 tūkstoti mazāk nekā gadu iepriekš, rāda Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) šonedēļ publiskotie dati.

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē