Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +19 °C
Skaidrs
Pirmdiena, 20. maijs
Venta, Salvis, Selva

Mūrnieks: Divi ceļi izglītības reformās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
V
V
Nīderlandē visi ļoti labi runā angļu valodā...Vai Nīderlandi kāds sauc par koloniju ??? Gribam,vai negribam,bet mums ir jāiekļaujas vienotajā Eiropas izglītības un darba tirgū(kur jau esam iekšā..) Cits ceļš -tautas bēgšana turināsies,,, P.S.Islanes piemērs-tikai 320 tūkstoši,bet dzīvo(tiesa gas,visi runā arī angļu valodā...)
Hmm
H
Problēma jau nav angļu valodā, bet gan tajā, kā saglabāt SAVU nacionālo identitāti, un te ir jāpiepūlās. Angļu valodu apgūt mūsdienās nav problēmu un daudzi to arī dara, te nekādi papildus pamudinājumi nav vajadzīgi, tas tāpat notiek un notiks. Nenotiek kaut kas cits - nopietnas reformas, kas palīdzētu mums šeit Latvijā izvērst savu ekonomiku, nevis būt par zviedru banku vergiem
  • 2
  • 0
students
s
Virsraksts daudzsološš! Rezultāts - nekāds! Kārtējā papļāpāšana!
Andrejs Mūrnieks
A
Paldies godātajiem lasītājiem par komentāriem! Ja vēlaties ieiet portāla "Alternatīvā izglītības reforma", tad adrese ir šeit: https://sites.google.com/site/aireforma2013/home Diskutēsim, krāsim idejas un neapvainosimies cits uz citu! Radošu visiem Jauno gadu!
Jānis Kauliņš
J
Diemžēl tur ir iespējams pat ne tikai izteikties, bet vienkārši nobalsot tikai ar Google account palīdzību. Domāju, ka tas attur ļoti lielu daļu potenciālo ideju izteicēju un vērtētāju, arī mani. Paldies, bet vairāk šai portālā neieskatīšos.
  • 1
  • 1
Ezis
E
Interesanti. 1.celš ar angļu valodu un modernajām tehnoloģijām slikti. 2.ceļš ar inovācijām labi. Bet no kurienes tās inovācijas bez modernām tehnoloģijām un angļu valodas radīsies? Pilnīga putra kungam galvā.
ezītim
e
Jautājums: priekš kam mums to visu (reformas un bal, bla)? Vai gatavosim bērnus uzreiz darbam Anglijā, vai tomēr mēģināsim noturēt Latvijā un mācīsim to, kas LATVIJĀ nepieciešams? Kā būs? Vai ezītis par pirmo variantu.. ? nu labi- lai notiek. Ieguldīsim Latvijas nodokļu maksātāju naudu, lai tik ātrāk prom no Latvijas. Ja otrais variants, - tad ar līgumiem vai kā citādi, ar patriotisko audzināšanu utt. - mēģināsim "iesakņot Latvijā". Laikam otrais variants nav pārāk populārs?
  • 3
  • 1
una
u
tik daudz skaisti savirknētu tukšu vārdu sen nav lasīts
Piekrītu!
P
Kārtējas bla, bla, bla... Kā piegriezušies tie tukšo salmu kūlēji!
  • 1
  • 1
bārnijs
b
es gan nesaprotu tos, kas tik ļoti pretnostata kvalitatīvu izglītību nacionālajai identitātei un citām tādām lietām. It kā valstis, kuras būtu izveidojušas kvalitatīvu izglitības sistēmu butu zaudejušas savu identitāti, drīzak otradi
abc
a
to NU REDZI . Ķīlis jau jēdz tikai muldoloģijas "zinātnes", tāpēc viņam ķīmija nav vajadzīga!
  • 4
  • 2
nu redzi
n
Ne jau kvalitatīva izglītība pretstatīta nacionālajai identitātei, bet divas vērtību orientācijas: 1) visu daram kā ārzēmēs un ārzemnieku labā, lai Latvija ražotu Lielbritānijai par mūsu naudu lēto darba spēku; 2) taisam kvalitatīvu, bet priekš Latvijas! Tas nozīmē, ka arī nekvalitatīvas programma iespējams atbilstoši pārveidot un uzlabot, ja tās IR VAJADZĪGAS Latvijas attīstībai, protams arī jaklapē ciet, tur, kur dublējas un nav kvalitātes. Piemēram, ķīmijā augstākās izglītības programmas novērtētas vāji= ko darām? Klapējam ciet? Un paliekam bez ķīmiķiem? bet Latvijā taču ir ķīmiskā rūpniecība. Saproti vai tomēr nē?
  • 7
  • 1
pakausis
p
Ļoti zolīdi viss pa plauktiņiem salikts. Tagad tikai prasītos Ķīļa un/vai citu tautas darbinieku atbilde uz šo - jo tādas tiešām ir tās mums pieejamās izvēles un ļoti gribētos redzēt, kurš politiskais spēks uzskata kuru no šiem ceļiem par iešanas vērtu. Un tā publiski. Nevis tur tikai kaut kādā akadēmiķu vai politiķu vidē, bet arī pārējiem cilvēkiem, kuri nodokļus maksā. Nu tā, lai zin gan par kuriem no viņiem balsot, gan ko no viņiem pēc tam prasīt. Būs ļoti skumji redzēt, ja Mūrnieka kunga vārdi tiks paslaucīti zem tepiķīša ar kaut kādu nākamo kārtējo "diži svarīgo" skandālu.
nacionāli domājošiem:
n
Raksts diemžēl nepasaka pašu galveno: Šobrīd notiek masīva TAUTAS kūdīšana PRET – INTELIĢENCI: ārstiem, skolotājiem, universitāšu pasniedzējiem, augstskolām un pat studentiem! Tā tiek novērsts TAISNĪGAIS tautas naids no bankām un starptautiskā globālā biznesa pakalpiņiem – uz nevainīgiem cilvēkiem! Tas ir sātaniski labs plāns, jo bez inteliģences tauta būs vadāma - ar partiju biroju piāriem, TV reklāmām, un tviteriem. Domā - latvieti, kurš Tev ir draugs: vai banku pakalpiņi un uzpirktie svešu varu lobiji (sorosīti), vai Tavi tautieši - ārsti un skolotāji!
umka
u
Diemžel patiesība ir skarba - ES līdzekļi izlietoti bezjēdzīgi, miljoni iztērēti, bet izglītības līmenis turpina kristies. Refrmas reformu pēc neko nav devušas un nedos. Ir jāsaprot kā un ko darīt. Diemžel spēles noteikumus nosaka teorētiķi, ne praktiķi. Digitalizācijas piemērs tikai apstiprināja šo patiesību, ka IZM nedraudzējas ar galvu. Diemžel Latvijas izglītības sistēmas reforma šobrīd nav un nebūs iespējama, jo katrs ministrs nāk ar savas partijas uzstādījumu un neredz, nesaprot izglītības būtību kopumā. Savukārt ierēdņi ir uzaudzējuši bruņurupuča čaulu un izstrādājuši veiksmīgu aizsardzibu pret dažādām politiskajām vētrām. Rimsies ši reformu vētra un viss bus pa vecam - izglītības sistēma turpinās ražot dārzeņus un miljonus turpinās sadalīt partiju ieliktņi... Un lai Jūsu bērns nebūtu dārzenis, būs jāmeklē cits izglītības ceļš! PS. Šodien Saeima pierādija, ka tai ir citas prioritātes - pirmkārt jānodrošina partiju ielikteņu labklājība!
Eriks
E
Ja neejam otro ceļu, tad Latvija ir pagalam - kļūstam par kārtējo lielvalstu koloniju!
Dundukovs
D
Ļoti maz ir pedagogu kuri gribētu un varētu iet 2.ceļu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē