Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +22 °C
Skaidrs
Trešdiena, 29. maijs
Raivis, Raivo, Maksis, Maksims

Meļņiks: Par soda neizbēgamību

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
erna
e
Pie mirgojoša dzeltenā ir jāturpina braukt, ja lidz krustojumam atlicis20-30 metri, vai apm 2.sekundes. Savukārt, pie zaļā-jāsāk braukt nogaidot apm 2.sek.,lai ļautu pabeigt tiem kas iebrauca pie dzeltenā.
:(
:
Vēl relatīvi nesen luksoforiem bija pārejas režīms, pirms iedegās oranžā gaisma, zaļā vairākas sekundes mirgoja. Tad arī nebija argumentu par to, ka automašīna turpina braukt arī pie oranžās gaismas. Tas bija sliktais tonis. Tagad zaļais vairs nemirgo, uzreiz ieslēdzas oranžais, līdz ar to esam tur, kur esam...
george
g
Tieši gribēju minēt šo argumentu. Kad jau pārgāja uz jauno principu, bija skaidrs, ka radīsies šāda situācija. Tev ir vainu jābremzē pie katra krustojuma, gaidot ka pēkšņi pārslēgsies signāls, vai arī braukt normāli riskējot pārbraukt pie dzeltenā. Nedod dievs tu uz brīdi novērsīsi skatu no luksofora, lai, piemēram, apskatītu situāciju uz ceļa, un nepamanīsi ka pārslēdzas uz dzelteno un dabūsi strauji bremzēt, lai nepārbrauktu pie sarkanā. Kam tas ir vajadzīgs? Kāpēc nevarēja atstāt iepriekšējo režīmu, kad tevi laicīgi brīdināja, ka luksofors pārslēgsies un ka jāsāk bremzēt?
  • 2
  • 0
vvin17
v
es protestēju esmu 2x norāvies par luksoforu un tagad esmu piesardzīgāks:D tas viens, otrs- Tu esi bijis Ēģiptē, piemēram, kā viņi brauc a... jeķ un avāriju vnk nav, kautiņu uz ielām kā Krievijā arī un trešais, civilizētā pasaule cik vien iespējams luksoforus aizvieto ar apļiem, bet pilsētu centrus cenšas atslogot no privāttr. katrā ziņā sodus gan nevajadzētu palielināt:DD
Ieva
I
Tā var aizrunāties līdz bezgalībai - sak, vislabāk gaismas signālus nemainīt vispār, jo tad problēma ar vadītājiem, kam vajag šķērsot par katru cenu, atkritīs. Tiesa krustojumus arī nāksies likvidēt....
Romānam
R
Cerībā, ka mēdz lasīt arī komentus: visur ES uz daudzjoslu šosejām tiek uzskatīts par sliktu un agresīvu toni izmantot 2. un 3. joslas, ja 1. ir brīva... Un tagad iztēlojamies Jūrmalas šosejas ikdienu: pat lēnīgas mammītes ar 70 km\h par svētu pienākumu uzskata atrasties vismaz 2.joslā. Policijas klātbūtne uz šīs šosejas ir intensīva, taču vēl neesmu redzējis nevienu reizi, kad par šādu Eiropas izpratnē ākstīšanos kādam būtu kaut vai aizrādīts. Tas pats Krasta ielā un daudzviet citur. Trakākais - sabiedrība to pieradusi uztvert kā normu, un mūsējie tā mēdz iznesties arī, kad aizbrauc uz DE vai IT vai FR, kur uz viņiem skatās kā uz pamuļķiem. Nav mazāk bīstami par luksoforu ignorēšanu.
Rutku tēvs
R
Ikdienā braucu pa Jūrmalas šoseju. Pilsētas robežās CSN neparedz nepieciešamību pārkārtoties uz malējām joslām (labējām), ja tās brīvas. Iemesls ir apdzīvotās vietās ierastais pagrieziens pa kreisi, kas viecams no kreisās joslas. Tomēr! Uz Jūrmalas šosejas arī Rīgas robežās kreisā pagrieziena nav. Līdz ar to ar galvu domājošie varētu arī "nesēdēt" trešājā joslā, tēlojot satiksmes "regulētājus", kas, braucot ar atļauto ātrumu neļauj citiem to pārkāpt (varbūt šo uzdevumu tomēr atstāt Policiai? Pretējā gadījumā arī linča tiesa būtu atbalstāma iniciatīva - ātri un uzskatāmi?!). Nu bet šie ļaudis ir "kretīni" un to ārstē vien ar mietu, bet šī metode, kā zināms, ir krimināli sodāma. (Redz - te arī "Ieva" tādu diagnozi nodemonstrēja) Kas attiecas uz Jūrmalas šoseju ārpus apdzīvotas vietas, tad šeit CSN paredz obligātā kārtā izvēlēties "labējāko", ja tā ir brīva. To gan uz Jūrmalas šosejas novērot nevar. Gluži pretējais, ja ir vēlme braukt ātri un netraucēti, jāzivēlas pirmā josla, kas ir pilnīgi tukša vai vistukšākā no trim (50% gadījumu to novēroju un braucu katru dienu). Par bremzētājiem uz nogriešanos un kolonnām, kas piekļaujas šosejai - gadās, bet reti (daudz biežāk ir kretīni trešajā joslā). Kas attiecas uz segumu - tad tieši otrā josla ir visbēdīgākajā stavoklī iar dziļām risēm, kas vienlaikus ir arī spilgts apstiprinājums tās īpaši biežajai izmantošanai, gluži kā pirmās joslas vislbaķā kvalitāte prettējam. P.S. zinu, ka CSN neļauj apsteigt pa pirmo joslu ārpus apdzīvotām vietām, bet apnicis tēlot psihoterapeitu, kas dakterē trešās joslas kretīnus (mirkšķināt ar ugūniem, taurēt..) P.P
  • 0
  • 1
Nianse
N
Uz Jūrmalas šosejas pa otro joslu ir jābrauc divu iemeslu dēļ: 1) tur ir labāks asfalts nekā pirmajā; 2) šosejai ir vairāki pievadceļi, pa kuriem šoferi nonāk pirmajā joslā, un, ja es redzu, ka tur nāk bezmaz vai kolonna, kāpēc vajadzētu viņiem traucēt, spītīgi braucot pa pirmo joslu? 3) Jūrmalas virzienā lietus laikā trešā josla vairākās vietās pārvēršas par glītu ezeru, un tāpēc nav izmantojama puslīdz ātrai braukšanai.
  • 2
  • 0
Ieva
I
Izskaidro man nezinātājai, kur problēma vilkties pakaļ? Tāpat kā aiz lēnīgiem tētiņiem utt.? Ja vien neesi, piemēram, ugunsdzēsējs vai ātrās palīdzības šoferītis, kas ved mirstošu pacientu.
  • 0
  • 0
Senais
S
"Jārok" daudz dziļāk, jo neviens un nekāds sods nespēs mainīt daudzu, pārāk daudzu subjektu idiotisko pārliecību, ka agresīvi pārkāpt satiksmes noteikumus ir prestiži. Tie ir tie, kuriem braukt ar kaut kādu mehānisku transporta līdzekli ir kaut kas daudz vairāk nekā nokļūt no punkta A līdz punktam B, taču lai nodarbotos ar auto, vai moto sportu, pietrūkst dūšas un "aknas švakas". P.S. Par inteliģenci un sirdsapziņu, kas neļautu traucēt citiem, laikam nav vērts runāt.
tiesības, saproties
t
Visas tiesības ir tikai jums? Citiem nav?
  • 0
  • 0
Un dāmai tautas kalpa statusā
U
nav tiesību aizrādīt šoferim, tautas pārstāvim, jo vara pieder tautai..
  • 2
  • 3
Igors
I
Ko nu tādas novecojošas un nestilīgas lietas , kā inteliģence un sirdsapziņa cilāt – nekaunība , lūk , kur šodienas galvenais tikums ! Bez tās šodienas straujajā dzīvē nekā nevar iztikt , protams , ja gribi būt ātrus panākumus biznesā un dzīvē , ja negribi kā tie memļaki – lēnām krāj kaut kādu inteliģenci un ieklausās sirdsapziņā cerot uz panākumiem kaut kad nākotnē. Bet man vajag tūlīt un tagad !!!
  • 5
  • 0
Senajam.
S
Piekrītu - dāma daudz kompetentāka jautājumos, kas garantē sekmīgu iekļūšanu Saeimā tautas kalpa statusā.
  • 9
  • 1
Senais
S
Es domāju, ka tā dāma ir tik nekompetenta autobraukšanas būtībā, ka nesaprata ko šoferis dara :))
  • 4
  • 0
Parokam daudz dziļāk -
P
nosacīti nesen viena rudmataina dāma, būdama valsts otrā amatpersona, ar 140 km ātrumu stundā sekmīgi izbēga no soda nenovēršamības.Tas kā atgādinājums par inteliģenci un sirsdsapziņu.
  • 15
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Populisms pār loģiku

Politiķu un ierēdņu dienaskārtībā atkal ir virkne normatīvo aktu, kas paredz lielākas vai mazākas izmaiņas dažādās jomās.

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē