Bruņojies ar moto viss ir saistīts ar visu, Ervīns Vurms uzlūko cilvēka ķermeni kā plastisku un nepabeigtu vienojošo posmu starp organisko un cilvēka radīto pasauli, starp patērētājkultūras privilēģijām un prestiža diktētu izšķērdību.
Centrālo vietu izstādē ieņem vairāki nu jau ikoniski darbi. Resnais kabriolets (Fat Convertible, 2005) ir slavens Vurma komentārs par auto kultūru: priekšstatu par automašīnu kā cilvēka ķermeņa turpinājumu mākslinieks noved līdz tā loģiskajam atrisinājumam. Skulptūras spoguļspožā virsma darbam piešķir interaktīvu aspektu, padarot par kaut ko līdzīgu atrakciju parka greizo spoguļu zālei.
Izstādē iekļautas arī Vurma Plakanās skulptūras (Flat Sculptures), kas drīzāk ir akrila gleznojumi uz audekla, kuros mākslinieks pievēršas grafiti burtveidolam un rakstītā vārda apjomam. Teksts, interjers un akcija sastopas ciklā Uzbrukumi (Attacks, 2021–2022), kurā vācu filozofijas dižgaru (Martina Heidegera (Martin Heidegger, 1889–1976), Kārļa Marksa (Karl Heinrich Marx, 1818–1883)) mājokļus saplacina visikdienišķāko pārtikas produktu svars.
Pats jaunākais no izstādē pārstāvētajiem cikliem – Aizstājēji (Substitutes, 2024) – turpina Vurma sen aizsākušos interesi par apģērbu kā apjomu, kas satur cilvēka ķermeni, vienlaikus veidojot savam īpašniekam noteiktu nozīmju kopu. No plānām krāsota alumīnija loksnēm darināto Aizstājēju monumentālais formāts liek uztvert apģērbus kā patstāvīgus raksturus, kas pilnībā šķirti no valkātāja personības.