Kompānija sākusi sadarbību ar izplatītāju Dienvidkorejā, kas nodrošinās biezpiena sieriņu tirdzniecību Dienvidkorejas lielākajā e-komercijas platformā "Coupang" un virknē piemājas veikaliņos. Pārredzamā nākotnē plānota arī "Kāruma" tirdzniecība kādā no lielākajiem valsts tirdzniecības tīkliem.
Šobrīd vēl tranzītā esošo pirmo "Kārums" sūtījumu uz Dienvidkoreju veido populārākās sešas "Kāruma" biezpiena sieriņu garšas - "Kārums" vaniļas, šokolādes, zemeņu, mango un kokosriekstu, kā arī trīs garšu sieriņi multi kastēs pa septiņiem sieriņiem.
Sadarbība ar šo klientu izveidota ar Latvijas Piensaimnieku centrālās savienības atbalstu projekta "Informācijas un veicināšanas pasākumi par lauksaimniecības produktiem Dienvidkorejā, Malaizijā un Kanādā".
"Kāruma" sieriņi kopumā pieejami vairāk nekā 20 valstīs pasaulē, no kurām Eiropā tirdzniecības tīklos "Kaufland", "Ledo", "Kliver" un "MixMarkt" Vācijā, "Alfamega" Kiprā, "Coop", "Eurospar" un "Meny" Norvēģijā, un "Supervalu" tīklā Īrijā. Šogad jauno tirgu vidū ir Malta, Serbija un Dienvidkoreja.
Jau ziņots, ka "Food Union" koncerna, kurā ietilpst AS "Rīgas piena kombināts" un AS "Valmieras piens", apgrozījums pagājušajā gadā bija 151,9 miljoni eiro, kas ir par 1,1% vairāk nekā 2023. gadā, bet koncerna bruto peļņa pieauga par 2,4% - līdz 26,9 miljoniem eiro.
"Food Union" lielākā īpašniece ir "PAG Private Equity".

