Dienas intervijas
Jaunākie
Hokeja čempionāts 2024
Girgensons nepievienosies Latvijas izlasei arī šajā pavasarī
Latvijas hokeja izlase atkārtotajā pārbaudes spēlē Rīgā piekāpjas Somijai
Latvijas hokeja izlase pārbaudes spēlē Rīgā papildlaikā zaudē Somijai
FOTO/VIDEO
Krievija iebrūk Ukrainā
Covid-19
Kuram tas rūp?
Izdevniecības "Dienas bizness" regulārs statistikas datu publikāciju cikls, kas atspoguļo paradoksālo, acīmredzamo, bet neticamo situāciju mūsu valstī, un vēlas saņemt atbildes, idejas un priekšlikumus.
E-pasts: [email protected]
Kur rodas nauda?
Iniciatīvas grupa Kuram tas rūp? ir nolēmusi ķerties pie pamatiem – uzdot pavisam vienkāršus jautājumus un mēģināt rast uz tiem atbildes, jo, aizmirstot šīs vienkāršās lietas, vērtības kļūst ačgārnas un svarīgais paliek aiz nesvarīgā. Pirmais mūsu jautājums ir: "Kur rodas nauda?" Tā nauda, kas visu kustina, kur rodas Latvijas bagātība? Atbilde ir nepieciešama, lai nesajauktu vērtību kārtību.
Sajūta tāda, ka galva reibst. Intervija ar dziedātāju Aiju Andrejevu © DIENA
Mūžībā devusies aktrise Baiba Indriksone
Latvijā
Nākamnedēļ Latvijā atgriezīsies silts laiks
Nākamnedēļ Latvijā atgriezīsies silts laiks un gaisa temperatūra sasniegs plus 20 grādus, liecina Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centra prognoze.
Dienas karikatūras
Pasaulē
Makrons aicina Sji cieši sadarboties ar Eiropu
Francijas prezidents Emanuels Makrons pirmdien aicināja Ķīnas prezidentu Sji Dzjiņpinu cieši sadarboties ar Eiropu saistībā ar Krievijas iebrukumu Ukrainā un pieņemt godīgus globālās tirdzniecības noteikumus.
Sports
Vītoliņš: Smagums no pleciem ir nost
Lasītākie
Klasikas kino vakaru sezonu noslēgs Miloša Formana filma Blondīnes mīlestības (1965)
Miloša Formana romantiskā komēdija Blondīnes mīlestības (The Loves of a Blond, 1965) tiks demonstrēta trīs seansos no 17. līdz 19. maijam kinoteātrī Kino Bize. Filma, ar kuru Formans guva savu pirmo Oskara nomināciju, noslēgs Klasikas kino vakaru programmu, kas veltīta čehu Jaunajam vilnim sešdesmitajos gados. Sestdienas vakarā pirms seansa kino kritiķes Agneses Lipskas ievadlekcija.